6 پرواز، 4 رام قطار و یک اتوبوس امروز از مشهد مسافر جابه‌جا کرده‌اند!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
فرماندار مشهد گفت: بر اساس آمار احصا شده از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد، راه آهن و پایانه مسافربری امام رضا(علیه‌السلام) شاهد کاهش چشمگیر تردد زائران و مسافران به مشهد مقدس طی روز جاری در مقایسه با سال گذشته بوده‌ایم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مشهد، سیدمحمدرضا هاشمی بعدازظهر امروز در جریان بازدید از پایانه مسافربری امام رضا(علیه‌السلام)، فرودگاه شهید هاشمی نژاد و راه آهن مشهد اظهار کرد: بر اساس آمار احصا شده از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد، راه آهن و پایانه مسافربری امام رضا(علیه‌السلام) شاهد کاهش چشمگیر تردد زائران و مسافران به مشهد مقدس طی روز جاری در مقایسه با سال گذشته بوده‌ایم که جای تقدیر و تشکر از  هموطنان عزیزمان دارد.

 

فرماندار مشهد افزود: در روز جاری سفر ریلی تنها چهار رام قطار رفت و برگشت یعنی حدود ۴۵۰نفر بوده است که در سال گذشته در همین روز تعداد ۴۰ هزار نفر از طریق پایانه راه‌آهن جابجا شده بودند.

 

وی با بیان اینکه از طریق پایانه مسافربری امام رضا(علیه‌السلام) نیز در روز جاری فقط یک اتوبوس مسافر وارد ترمینال شده است تاکید کرد: این اتوبوس با ظرفیت کمتر از ۶۰ درصد وارد ترمینال شده است.

 

سید محمدرضا هاشمی تصریح کرد: از طریق فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد نیز امروز تنها ۶ پرواز رفت و برگشت داشته‌ایم.

 

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: در تمامی پایانه‌های فوق طرح غربالگری، پایش سلامت و تب‌سنجی مسافران به صورت مستمر انجام می‌شود.

 

وی بیان کرد: مجددا از همشهریان عزیز و مجاورین آقا علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام) استدعا می‌کنم در منازل خود بمانید تا این زنجیره ویروس منحوس کرونا ریشه‌کن شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------