ادارات خرمشهر تا بیستم فروردین تعطیل شدند/ آغاز قرنطینه آبادان، خرمشهر و شهرهای تابعه



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت:تمامی اداره‌های شهرستان خرمشهر به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان تا بیستم فروردین تعطیل می‌باشند.

محمد حیدری روز جمعه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه مدیران دستگاههای اجرایی خدمات رسان باید در اداره حضور داشته باشند افزود: صرفا مدیران و معاونان اداره ها باید در محل کار خود حضور داشته باشند.

 

وی اظهار داشت: بانک‌های سطح شهرستان خرمشهر نیز طبق تصمیم شورای بانک‌های استان عمل خواهند کرد.

 

حیدری افزود: روز شنبه هیچ‌کس حق ورود و خروج به شهرستان خرمشهر را نخواهند داشت و این محدودیت‌ها شامل روستاها نیز می‌شود.

 

آخرین آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان های جنوب غرب خوزستان تا روز جمعه ۱۱ نفر اعلام شده است که سه نفر از افراد فوت شده از شهرستان آبادان، هفت نفر از خرمشهر و یک نفر از شادگان هستند.

 

آزمایش کرونای ۱۲۰ نفر در جنوب غرب خوزستان مثبت شده که ۴۴ نفر از این تعداد از شهرستان آبادان ، ۵۵ نفر از خرمشهر و ۲۱ نفر از شادگان می باشند.

 

از ابتدای اسفند تاکنون ۱۶ هزار و ۵۳۳ نفر با علایم حاد تنفسی شدید به بیمارستان‌های حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان مراجعه کردند که یکهزار و ۱۴۹ نفر از آنها بستری و یک هزار و ۲۷ نفر نیز از بیمارستان مرخص شدند.

 

تکمیلی:/

از دقایقی پیش شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شهرهای تابعه منطقه‌ آزاد اروند‌ به عنوان اولین شهرهای ایران در قرنطینه رسمی و کامل قرار گرفتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------