۸ درصد جمعیت کشور تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند



 ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه ۸ درصد جمعیت کشور تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند،گفت : بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ خانوار پشت نوبت حمایتی تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند، که تمامی آنها تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

محمد قادری در حاشیه جلسه شورای اداری استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در کنار پوشش کامل پشت نوبتی‌ها در استان اردبیل به ویژه جامعه هدف معلولان و نیازمندان سعی خواهیم کرد تا توانمندسازی آنها را نیز مورد توجه قرار دهیم.

 

وی به افزایش مستمری مددجویان بهزیستی از ۳۵۰ هزار تومان به ۴۲۰ هزار تومان در قالب یارانه‌های کمک معیشتی اشاره کرد و گفت: خدمات مختلفی را سازمان بهزیستی در ابعاد توانبخشی،‌ پیشگیری، اجتماعی و... ارائه می‌کند که امسال نیز این برنامه‌های حمایتی مورد توجه جدی است.

 

رئیس سازمان بهزیستی تصریح کرد: علاوه بر پوشش پشت نوبتی‌های استان، مراکز نگهداری معلولان در گرمی و مشگین‌شهر تکمیل و تأمین جهیزیه برای ۲۰۰ نوعروس تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل نیز انجام می‌شود.

 

قادری افزود: با تاکید رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس یک‌هزار میلیارد تومان منابع برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اختیار بهزیستی قرار می‌گیرد تا ما بتوانیم برنامه‌های متنوعی را در این بخش اجرایی کنیم.

 

وی با بیان اینکه هشت درصد جمعیت کشور تحت پوشش خدمات بهزیستی هستند، خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است تا با توانمندسازی گروه‌های مختلف در خدمت جامعه هدف بوده و حرکت‌های مؤثری را در حمایت از گروه‌های آسیب‌پذیر انجام دهیم.

 

رئیس سازمان بهزیستی اضافه کرد: سازمان بهزیستی با تنوع ارائه خدماتی که به گروه‌های مختلف و جامعه هدف از نابینایان و ناشنوایان گرفته تا فرزندان بی‌سرپرست، معلولان و زنان سرپرست خانوار انجام می‌دهد، سعی دارد تا رضایت آنها را نیز تأمین کند.

 

ایسنا  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------