سه متهم یک پرونده لیزینگ خودرو محاکمه می‌شوند



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, لیزینگ خودرو
رئیس کل دادگستری استان گلستان از صدور کیفرخواست متهمان پرونده لیزینگ خودرو معروف به پرهام آزادشهر خبر داد. 

به گزارش ایسنا، هادی هاشمیان در این باره اظهار کرد: پس از مطالعه و بررسی پرونده ۳۳ هزار صفحه‌ای پرهام آزادشهر، دادسرای مرکز استان برای سه متهم این پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور کیفرخواست صادر کرد.

 

هاشمیان افزود: از آن جا که پرونده‌های اخلال در نظام اقتصادی کشور در شعب ویژه رسیدگی می‌شود برای تعیین دادگاه رسیدگی این پرونده با معاون اول قوه قضائیه نامه نگاری و درخواست کرده‌ایم در صورت امکان برای سهولت دسترسی شاکیان که بیشترشان گلستانی هستند پرونده پرهام در استان گلستان رسیدگی شود.

 

وی اضافه کرد: پرونده پرهام حدود سه هزار نفر شاکی دارد که ۲ هزار و ۵۰۰ نفرشان گلستانی هستند و مبلغ کلاهبرداری بر اساس کارشناسی‌های انجام شده حدود ۲۲۰ میلیارد تومان است.

 

به گفته هاشمیان، شناسایی اموال متهمان و توقیف آن در حال انجام است.

 

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: پرونده پرهام آزادشهر از سال ۹۵ در دو شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان و شهرستان آزادشهر استان گلستان تقریباً به طور همزمان تشکیل شد، اما پرونده به صورت یکجا در سیستان و بلوچستان و شهرستان سرباز رسیدگی شد.

 

هاشمیان ادامه داد: با طولانی شدن زمان رسیدگی پرونده و درخواست شاکیان گلستانی که بیشترین شاکیان این پرونده بودند ۶ ماه پیش برای ادامه رسیدگی با درخواست دادگستری گلستان و احاله دیوان عالی کشور به گلستان ارسال شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------