ورود گردشگران به ابیانه بدون راهنمای محلی ممنوع شد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,ابیانه
رئیس شورای اسلامی ابیانه خطاب به فرماندار نطنز نوشت: رفتار ناهنجار و خارج از عرف اجتماعی موجب گردیده تا شورای اسلامی ابیانه و دهیاری آن اجازه ندهند گردشگران بدون راهنمای مطمئن و مطلع در سطح روستا رفت و آمد کنند. 

به گزارش فارس از نطنز، به دنبال انتشار ویدیوی جنجالی تک‌خوانی زن در فضای عمومی روستای تاریخی ابیانه، محمدرضا علیرضایی رئیس شورای اسلامی روستای ابیانه در واکنش به این موضوع به فرماندار شهرستان نطنز نامه‌ نوشت. متن این نامه در ادامه آمده است:

 

«حرمت‌شکنی در روستای تاریخی ابیانه بوسیله بعضی از گردشگران و رفتار ناهنجار و خارج از عرف اجتماعی و حرکات نابخردانه آنان موجب گردیده تا شورای اسلامی ابیانه و دهیاری آن اجازه ندهند گردشگران ابیانه به‌ ویژه کسانی که گروهی وارد این روستا می‌شوند بدون راهنمای مطمئن و مطلع در سطح روستا رفت و آمد کنند.

 

لذا از آن‌مقام محترم تقاضا دارد دستورات لازم را در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این مهم برای ادارات تابعه صادر فرمایید قبلاً از مساعدت در این خصوص می‌فرمایید قدردانی می‌شود».

 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,ابیانه

 

همچنین بسیاری از فعالان شهرستانی، استانی و کشوری در شبکه‌های اجتماعی این حرکت و هنجار شکنی تک‌خوانی زن و نوعی کشف حجاب را محکوم کردند. در این بین محمدحسن قدیری‌ابیانه از دیپلمات‌های سابق و فعال سیاسی کشور در کانال تلگرامی خود این‌گونه نوشت:

 

«به دنبال خوانندگی یک زن وقیح در روستای ابیانه که به همراه گردشگران با اتوبوس آمده بودند و این کار را به‌ دور از چشم دهیار انجام داده بودند، شورای اسلامی روستا مقرر کرد گردشگران باید با همراهی راهنمای محلی به گردشگری بپردازند.

 

ضمناً شکایت از زن خواننده و نیز تور گردشگری که آن‌ها را آورده بود به دستگاه قضایی در دست اقدام است. اهالی محترم ابیانه از اقدام مشمئزکننده خواننده وقیح موردنظر به خشم آمده‌اند و از مسؤولان محترم انتظامی، قضایی و فرمانداری و استانداری می‌خواهند که با مسببان آن برخورد قاطع نمایند».

 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,ابیانه

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------