مشمولان خدمت سربازی برای اخذ معرفی نامه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی مراجعه کنند



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,خدمت سربازی
سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از مشمولان فارغ التحصیل مقطع کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگه آماده به خدمت به تاریخ ۱۹ تیر ۹۸‬ دریافت کرده اند، خواست برای اخذ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش، به یکی از دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند. 

‌به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه خود آورده است: مشمولان ساکن تهران بزرگ باید ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه مورخ نوزدهم تیرماه ۱۳۹۸ و مشمولان ساکن سایر استان ها نیز ساعت ۷ صبح تاریخ ذکر شده، در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده است، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

 

این اطلاعیه می افزاید: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده است و برابر ماده ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان دربرخواهد داشت.

 

ناجا در ادامه این اطلاعیه آورده است: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مطلع شوند.

 

 

  ایرنا  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------