چرا داماد مراسم عقد حاشیه‌ساز دو پست آخرش را از اینستاگرام حذف کرد؟



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,مراسم عقد
چند روز گذشته فیلم و عکس‌هایی از مراسم ازدواج یک دختر ۱۰ ساله با پسری ۲۲ ساله منتشر شد و واکنش‌های بسیار زیادی را برانگیخت. در ابتدا گفته می‌شد که سن  دختر ۹ سال و پسر ۳۰ ساله است. شدت واکنش‌ها به حدی بود که رئیس دادگستری شهرستان بهمئی به مسئله ورود پیدا کرد و این ازدواج را با بذل مدت عقد موقت و مقدار مهریه، باطل و منتفی اعلام کرد. 

به گزارش خبرآنلاین، اما جریان به همین جا ختم نشد و توسط صفحه‌ای منتسب به داماد این مراسم، اسکرین‌شات‌هایی منتشر شد که با لحن تندی یکی از خبرنگاران خارج از کشور را خطاب قرار داده بود.

 

شب گذشته در صفحه اینستاگرام این داماد ۲۲ ساله، دو پست وجود داشت که تایید می‌کرد این صفحه، صفحه اصلی اوست و زیر یکی از عکس‌هایی که از این مراسم پخش شده، نوشته بود: «شایعه پراکنی ممنوع! من میلاد، معروف به شاهرخ ۲۱ سال سن دارم و این خانم که هنوز به سن قانونی نرسیده ۱۲ سال سن دارد. آیا می‌تواند با من ازدواج  دائم داشته باشد؟ ما به احترام و سنت پیامبر، صیغه محرمیت خواندیم تا چند سال دیگه که بتوانیم عقد دائم داشته باشیم و متاسفم برای افرادی که باعث پخش این موضوع شدند و به خدا واگذار می‌کنیم چون ما گناهی مرتکب نشدیم و فقط سنت خدا و پیامبر را به جا آوردیم.»

 

اما امروز صبح هر دو پست از صفحه آقای داماد حذف شده بود. از طرف دیگر شنیده‌ می‌شود که یکی از اقوام عروس ادعا کرده که پدر عروس و داماد بازداشت شده اند.

 

 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,مراسم عقد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------