بارش برف و باران در سراسر کشور/ افزایش آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی از ۵ شنبه



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, هواشناسی
سازمان هواشناسی با اعلام بارش برف، باران و وزش باد طی امروز در سراسر کشور از افزایش آلاینده‌ها جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت طی روز پنجشنبه و جمعه خبر داد. 

به گزارش تسنیم،  بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در اکثر مناطق کشور بارش برف، باران و وزش باد و در استان‌های جنوبی رگبار، رعد و برف و وزش باد روی می‌دهد. امروز به تدریج از میزان غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پر جمعیت کاسته می‌شود.

 

بارش امروز در نواحی مرکزی و شرقی خلیج‌فارس،‌ تنگه هرمز و استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان جنوبی، لرستان و شمال خوزستان است.

 

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فردا چهارشنبه در برخی مناطق استان‌های سیستان و بلوچستان،‌ خراسان جنوبی، کرمان،‌ یزد،‌ نیمه جنوبی فارس،‌شرق بوشهر، هرمزگان، مرکز  و شرق خلیج‌فارس، تنگه هرمز و غرب دریای عمان رگبار باران، رعد و برق و گاهی وزش باد شدید، در استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، شمال فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بوبراحمد، نیمه شرقی لرستان، جنوب همدان، جنوب مرکزی و ارتفاعات کرمان بارش برف و در برخی مناطق این استان‌ها برف و باران روی می‌دهد.

 

فردا شدت بارش‌ها مربوط به استان‌های هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب فارس است. روز پنجشنبه استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی رعد و برق روی خواهد داد و در سایر مناطق کشور در این روز و روز جمعه جو آرام بوده و به تدریج بر غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزوده خواهد شد.

 

سازمان هواشناسی اعلام کرده از امروز تا شنبه آینده برای مناطقی از شمالغرب و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز روند افزایش تدریجی دما 4 تا 8 درجه خواهد بود و در غرب کشور نیز افزایش تدریجی دما 3 تا 6 درجه روی می‌دهد.

 

 خلیج‌فارس و تنگه هرمز امروز، فردا و پنجشنبه، دریای عمان امرو زو فردا و دریای خزر نیز امروز تا ظهر فردا مواج است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------