دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی بلامانع است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,دستگاه های اجرایی
سازمان اداری و استخدامی در بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با کرونا و حفظ سلامت کارکنان و ارباب رجوع ابلاغ کرد که بر این اساس ارائه خدمات الکترونیکی توسط کارکنان دستگاه‌ها به شکل دورکاری بلامانع است. 

در این بخشنامه که به تمام دستگاه اجرایی ابلاغ شد، امده است که دستگاه‌ها باید لوازم بهداشتی (ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده) برای کارکنان خود فراهم کند. 

 

تمام مکاتبات بین دستگاه‌ها و ادارات تابعه از طریق اتوماسیون اداری انجام شود و علاوه بر آن دستگاه‌ها باید امکان ثبت الکترونیکی درخواست خدمات و مکاتبات شهروندان فراهم کند و در صورت نیاز به مراجعه حضوری نوبت‌دهی الکترونیکی ظرف مدت سه روز فراهم شود. 

 

همچنین مطابق این بخشنامه برگزاری همایش، نشست‌های تخصصی، برنامه‌های تخصصی ممنوع است و اعزام کارکنان برای مأموریت غیرضروری خودداری شود و ماموریت‌های ضروری نیز باید با تایید بالاترین مقام مجاز در استان انجام شود. 

 

بر اساس آخرین اطلاعات اعلام شده از ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تا روز ۱۳ اسفند تعداد کل مبتلایان قطعی به ۲هزار و ۳۳۶نفر، فوتی‌ها به ۷۷ نفر رسیده و ۴۳۵ نفر نیز بهبود یافته است.

 

در این مدت مسئولان وزارت بهداشت بارها بر لزوم استفاده از اقلام بهداشتی از جمله مواد ضد عفونی کننده و دستکش و شستشوی مداوم دست‌ها تاکید کرده و خواستار خودداری مردم از خروج از منزل شده اند تا به این طریق از سیر صعودی شیوع این ویروس جلوگیری کنند.

 

به همین منظور نیز طی دو هفته گذشته فعالیت تمامی دانشگاه ها، مراکز آموزشی و مدارس در اغلب استان های کشور تعطیل شده است و مسئولان امور شهری نیز اقدام به ضد عفونی مستمر اتوبوس ها و قطارهای مترو کرده اند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------