کاهش ۸۵ درصدی مسافران مترو و اتوبوس/ هر ١۵ دقیقه یک قطار



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,مترو و اتوبوس
سرپرست معاونت حمل و نقل شهرداری تهران از افزایش سرفاصله حرکت وسایل حمل و نقل عمومی در پی شیوع کرونا خبر داد. 

یوسف حجت در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه ستاد کرونا در تهران تصمیم بر کاهش خدمت رسانی وسایل حمل و نقل عمومی در پی شیوع کرونا گرفته است، گفت: برهمین اساسی تمام خطوط وسایل حمل و نقل عمومی پایش شدند تا میزان مسافران آنها احصا شود.

 

وی با بیان اینکه تعداد مسافران حمل و نقل عمومی بشدت کاهش یافته بگونه ای که در پی شیوع کرونا تعداد مسافران ٨۵ درصدکاهش یافته است، افزود: به دلیل تصمیم ستادکرونای استان تهران مبنی بر کاهش ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی سرفاصله خط مترو تهران _کرج به یک ساعت افزایش یافت و مابقی خطوط مترو نیز سرفاصله حرکت قطارها به ١۵ دقیقه افزایش یافت.

 

حجت با تاکید براینکه تعداد اتوبوس های فعال در خطوط اتوبوسرانی نیز کاهش یافته است گفت: جالب است که بدانید در این مدت تعداد مسافران مترو کاهش یافته بگونه ای که در خط فرودگاه امام خمینی(ره) در یک روز تنها سه مسافر از آن استفاده کردند یا بعضاً دیده می شود که اتوبوس ها خالی در سطح شهر تردد می کنند.

 

وی افزود: این سرفاصله ها تا پایان بیماری کرونا ادامه دارد اما خطوط حمل و نقل عمومی مدام پایش می شود و در صورت افزایش تعداد مسافران سرفاصله ها کاهش می یابد اما تا زمانی که تعداد مسافران به همین تعداد باشد نمی‌توانیم ناوگان را با تعداد بیشتر وارد شهر کنیم.

 

حجت در مورد آخرین وضعیت اجرای طرح ترافیک در بعد از تعطیلات نوروز گفت: طرح ترافیک در شرایط کرونایی از ساعت٨تا١٧ خواهد بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------