هشدار سازمان هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر عمومی در ۵ استان



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
سازمان هواشناسی با صدور هشداری نارنجی از بارش باران، همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقت و بارش تگرگ در مناطق مستعد طی فردا (۲۹ فروردین) خبر داده است.

به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی در هشدار خود ضمن اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور از بعد ازظهر جمعه (۲۹ فروردین) از بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت در جنوب و مرکز اصفهان، غرب یزد، جنوب قزوین، استان‌های مرکزی و قم خبر داد.

 

بر اساس این هشدار طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی و لغزندگی جاده‌های مواصلاتی در این مناطق دور از انتظار نیست. از این‌رو از تردد غیر ضروری و تردد و توقف در کنار رودخانه‌ها خودداری شود.

 

مدیریت سدها، اتخاذ تمهیدات لازم برای عبور سیلاب احتمالی، اتخاذ اقدامات پیشگیرانه برای حفظ محصولات کشاورزی، آمادگی دستگاه‌های اجرایی ازجمله شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها جهت اجرای تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی سیلاب و آبگرفتگی معابر از توصیه‌های دیگر سازمان هواشناسی است.

 

به گزارش ایسنا در هشدار «نارنجی» پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی رنگ جهت آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------