افزایش دمای هوای اصفهان تا پایان هفته به ۳۹ درجه سانتی گراد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش دمای هوای اصفهان طی چند روز آینده خبر داد و گفت: دمای هوای امروز اصفهان کاهشی است، اما تا آخر هفته انتظار افزایش دما تا ۳۹ درجه سانتی گراد را داریم. 

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتا ناپایدار طی امروز و فردا بر روی استان است، براین اساس طی این مدت در بیشتر مناطق استان افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش بینی می شود.

 

وی افزود: در مناطق شرقی و شمالی استان اصفهان وزش باد همراه با گرد و خاک محلی و گاهی طوفان های لحظه ای پیش بینی می شود.

 

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه برای امروز (سه شنبه، ۱۳خرداد) در بیشتر مناطق استان و به ویژه نیمه غربی رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود، گفت: بیشینه دما طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان ۱ تا ۲ درجه سانتی گراد کاهش خواهد داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: دمای اصفهان در بعد از ظهر امروز به ۳۴ درجه سانتی گراد می رسد و کمینه دمای فردا صبح ۱۸ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

 

هنرمند با اشاره به اینکه گرم ترین نقطه استان چوپانان و خور و بیابانک با دمای ۴۱ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی می شود، افزود: سردترین نقطه استان نیز بوئین میاندشت با ۷ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

 

این کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با اعلام اینکه دمای هوای اصفهان طی چند روز آینده افزایشی خواهد بود، گفت: دمای هوای امروز اصفهان کاهشی است، اما تا آخر هفته انتظار افزایش دما تا ۳۹ درجه سانتی گراد را داریم.

 

هنرمند با بیان اینکه برای چند روز آینده پدیده هواشناسی خاصی در استان پیش بینی نمی شود، گفت: طی چند روز آینده تنها افزایش ابر و وزش باد و تندبادهای لحظه ای پیش بینی می شود که میزان آن در بعد از ظهر امروز بیشتر است و همچنین احتمال رگبار و رعد و برق هم داریم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------