هواشناسی ایران ۹۹/۳/۱۰| پیش بینی باران تا سه شنبه در ۱۱ استان



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش‌های پراکنده باران تا سه شنبه در ۱۱ استان از کاهش موقتی دما در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل خبر داد. 

به گزارش تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در سواحل شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های همدان، مرکزی، قم و غرب اصفهان افزایش ابر، بارش پراکنده، رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است.

 

فردا در ارتفاعات شرقی واقع در استان‌های سمنان، گلستان و خراسان شمالی در ساعات بعدازظهر رشد ابر، رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

 

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی 2 روز آینده در برخی ساعات در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید روی می‌دهد و در استان‌های خوزستان و جزایر شمال خلیج‌فارس وزش باد شدید و وقوع گردوغبار پیش بینی شدها ست.

 

بعدازظهر دوشنبه در برخی مناطق مرکز، جنوب و جنوب شرق کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.فردا و روز دوشنبه برای اردبیل و استان‌های ساحلی دریای خزر کاهش موقتی دما پیش بینی شده و روز سه شنبه در دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در استان‌های کرمانشاه، همدان و مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین و البرز بارش پراکنده پیش بینی شده است.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------