مهلت ثبت نام کتاب‌های درسی پایان هفته جاری است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,کتاب‌های درسی
معاون توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ثبت نام کتاب‌های درسی دانش‌آموزان برای سال تحصیلی ۹۹- ۱۴۰۰ از ۲۰ فروردین ۹۹ آغاز و تا ۱۴ شهریور ماه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، غلامرضا دانش فر روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: آن عده از خانواده‌هایی که هنوز موفق به ثبت نام در سامانه دریافت کتاب‌های درسی نشده‌اند می‌توانند از طریق مدرسه محل تحصیل فرزند خود نسبت به ثبت نام و دریافت کتاب در همان مدرسه اقدام کنند.

 

وی اضافه کرد: تاکنون در مقطع ابتدایی ۹۷ درصد، متوسطه اول ۹۴ درصد، متوسطه دوم نظری ۹۴ درصد، متوسطه دوم فنی ۸۳ درصد، متوسطه دوم کارودانش ۷۸ درصد، تیزهوشان ۶۶ درصد و استثنایی ۹۶ درصد برای دریافت کتاب ثبت نام کرده‌اند.

 

دانش فر گفت: تفاوتی که امسال در توزیع کتاب‌های درسی با سال گذشته دارد پارسال ثبت نام کتاب درسی متوسطه اول سامانه‌ای نبود، اما امسال این مقطع نیز از طریق سامانه برای دریافت کتاب‌های درسی خود باید اقدام کنند.

 

وی افزود: تاکنون ۴۹۲ عنوان کتاب درسی از تهران به استان بوشهر وارد شده و بقیه کتاب‌ها نیز تا پایان شهریور به دست دانش‌آموزان می‌رسد.

 

دانش فر یادآور شد: امسال ۲۴۵ هزار دانش‌آموز در استان بوشهر سال تحصیلی خود را همزمان با سراسر کشور از ۱۵ شهریور آغاز می‌کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------