مالک خودروی ۴ میلیارد تومانی توسط مشتری قلابی کشته شد



شامگاه جمعه بیست ویکم شهریور خبر قتل مردی ۳۰ ساله به‌نام سینا در خانه‌اش واقع در کیانمهر کرج به مأموران کلانتری ۱۴۳ اعلام شد. دقایقی بعد مأموران کلانتری در محل حاضر شده و با جسد مرد جوان در حالی رو به رو شدند که از ناحیه گردن با اصابت ضربه کارد به قتل رسیده بود.

 به گزارش ایران ؛نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد مرد جوان در حالی که بشدت مجروح شده بود خود را به خانه همسایه رسانده و از آن‌ها کمک خواسته است، اما قبل از رسیدن به بیمارستان جان باخته بود.

 

به دستور بازپرس الماسی رئیس شعبه ۲۱ دادسرای کرج جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیم جنایی در ادامه تحقیقات دریافتند که مقتول روز حادثه تنها بوده و با مردی به‌نام سهراب برای فروش خودروی «لوتوس» خود که ۴ میلیارد تومان ارزش دارد قرار ملاقات داشته است. همچنین در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف خانه مقتول مشخص شد ساعتی قبل از قتل مرد جوانی وارد خانه شده و دقایقی بعد نیز هراسان پا به فرار گذاشته است.

 

تیم ویژه‌ای از کارآگاهان جنایی برای کشف این جنایت مرموز تشکیل شد و با استفاده از دوربین‌هایی که در محل جنایت وجود داشت توانستند عامل قتل را شناسایی و سرانجام صبح دیروز متهم را دستگیر کنند.

 

سرهنگ نادر بیگی، رئیس پلیس استان البرز در این باره گفت: این متهم ۳۲ ساله پس از دستگیری به جنایت خود اعتراف کرد، اما بازجویی‌های بیشتر برای شناسایی انگیزه وی از این جنایت ادامه دارد. همچنین مشخص شد وی از زورگیران سابقه دار بوده و همچنین فردی که واسطه این معامله بوده نیز دستگیر شده و تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------