واکنش به خبر ۸۴ خودکشی در یک روز در تهران | تماس‌های مرتبط با خشونت خانگی افزایش یافته است



 خودکشی,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
رئیس اورژانس اجتماعی کشور نسبت به خبر وقوع خودکشی ۸۴ تهرانی در یک روز واکنش نشان داد و گفت: چنین موضوعی صحت ندارد. آمار تماس‌های اورژانس اجتماعی از اول فروردین تاکنون کمتر از ۸۰ مورد بوده است. 

به گزارش ایلنا، محمود علیگو  در واکنش به خبری مبنی بر اینکه ۸۴ تهرانی از ساعت ۷ و۳۰ دقیقه پنجشنبه ۲۶ فروردین تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۷ فروردین در نقاط مختلف تهران اقدام به خودکشی کردند، گفت: این خبر را تکذیب می‌کنیم. چنین موضوعی صحت ندارد. آمار تماس‌های اورژانس اجتماعی ما از اول فروردین تاکنون کمتر از ۸۰ مورد بوده است.

 

رییس اورژانس اجتماعی کشور در پاسخ به این سوال که در این مدت که بیش از یکسال از وقوع کرونا می‌گذرد آیا تماس با اورژانس اجتماعی در خصوص خشونت خانگی افزایش داشته است؟ گفت: درباره خشونت خانگی با افزایش تماس مواجه بوده‌ایم، اما بخشی از این تماس‌ها به شرایط کرونا مربوط است و بخش دیگری از آن به دلیل افزایش خدماتی است که در این حوزه ارائه می‌شود.

 

علیگو تصریح کرد: ما درخصوص اطلاع‌رسانی در این زمینه نیز فعالیت بسیاری داشته‌ایم و تبلیغات گسترده‌ای در این خصوص انجام شده است. وقتی تبلیغات گسترش پیدا کند طبیعتا تعداد تماس‌ها در حوزه‌های مختلف نیز افزایش پیدا می‌کند.

 

وی ادامه داد: در مجموع در تماس‌هایی که با سامانه ۱۲۳ اورژانس اجتماعی برقرار می‌شود، افزایش نسبی در حوزه خشونت خانگی داشته‌ایم و به آنها خدمات مختلف مانند مشاوره و ... ارائه شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------