ابتلای شهردار سابق تهران به کرونا در زندان



شهردار سابق تهران ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
علیرضا ببری با اشاره به آخرین وضعیت شهردار اسبق تهران در زندان از احتمال دریافت آزادی مشروط او با توجه به سپری کردن یک سوم زمان حبس خبر داد.

به گزارش برنا؛ دو سال پیش در چنین روزهایی محمدعلی نجفی؛ شهردار اسبق تهران به قتل میترا استاد، همسر دوم خود اعتراف کرد. پس از بررسی و برگزاری دادگاه او به قتل عمد محکوم شد. حمیدرضا گودرزی وکیل مدافع محمدعلی نجفی مدارک زیادی بر غیر عمد بودن این قتل به دادگاه ارائه داد اما در نهایت نجفی با پرداخت دیه ای که بیان شده بود چند میلیاردی است توانسته بود رضایت خانواده استاد را اخذ کند و حالا باید 5 سال را در زندان به سر ببرد.

 

علیرضا ببری، داماد محمدعلی نجفی در خصوص آخرین وضعیت او گفت: آقای نجفی باید مدت 5 سال را در زندان سپری کند.

 

او با اشاره به وضعیت سلامتی شهردار اسبق تهران افزود: وضعیت سلامتی ایشان خوب است.

 

ببری در خصوص ابتلا نجفی به بیماری کووید 19 در زندان تصریح کرد: ایشان حدود دو ماه پیش در زندان به کرونا مبتلا شد که خوشبختانه روند درمانش طی شد و بهبود پیدا کرده است.

 

داماد نجفی با اشاره به امکان ملاقات خانواده با او در زندان گفت: ملاقاتی با ایشان به خاطر کرونا نداشتیم اما به مرخصی آمده است. طی ماه مبارک رمضان به زندانیان مرخصی داده شد که ایشان هم به مرخصی آمدند.

 

او در خصوص زمان آزادی نجفی گفت: ایشان یک سوم مدت زندان خود را به سر برده است و بنا به صلاحدید می تواند آزادی مشروط بگیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------