آخرین وضعیت هویزه پس از رهاسازی آب کرخه



 هویزه,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
فرماندار هویزه گفت: در حال حاضر هیچ روستایی در هویزه مشکل آب ندارد و با رهاسازی آب از کرخه، زندگی به هویزه بازگشته است.

حبیب عفری‌مفرد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت روستاهای دچار تنش آبی اظهار کرد: خوشبختانه با رهاسازی آب از سد کرخه و افزایش دبی آن تا ۱۷۰ متر مکعب در ثانیه مشکل شهرستان هویزه در بحث تنش آبی به ویژه در بخش نیسان حل شده است.

 

وی افزود: هر سه تاسیسات آبرسانی موجود در هویزه در حال حاضر در مدار و آبدار هستند و بدون هیچ مشکلی در حال آبرسانی به مناطق تحت پوشش هستند.

 

فرماندار هویزه تصریح کرد: در حال حاضر هیچ روستایی در هویزه مشکل آب ندارد و با رهاسازی آب از کرخه، زندگی به هویزه بازگشته است. 

 

عفری‌مفرد با اشاره به حل مشکل تامین آب دام‌ها در هویزه عنوان کرد: خوشبختانه رودخانه نیسان و همچنین شاخه‌های فرعی این رودخانه، وضعیت خوبی دارند و احشام و دام‌ها مشکلی در بحث آب ندارند.

 

وی ادامه داد: وضعیت تامین آب شرب مردم و همچنین دام‌ها در هویزه در مقایسه با گذشته بسیار خوب شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. حدود ۱۰ روز است که وضعیت هویزه با افزایش رهاسازی آب از کرخه پایدار شده است.

 

فرماندار هویزه بیان کرد: در حال رصد وضعیت شهرستان هستیم و برای تامین آب در صورت بروز هرگونه مشکلی آمادگی کامل داریم و جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------