تصاویر ۱۸+ | حیوان‌کشی توسط زنان به سلیقه و سفارش مشتری! | ورود پلیس فتا به ماجرای انتشار ویدئوی حیوان‌کشی زنان



معاون اجتماعی پلیس فتا با اشاره به انتشار ویدئویی‌هایی در فضای مجازی که در آنها، زنان اقدام به آزار و کشتن حیوانات مختلف می‌کنند، از تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد. 
حیوان‌کشی توسط زنان  ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا درباره ویدئوهای منتشرشده از برخی از زنان که در آن اقدام به کشتن برخی از حیوانات و آزار آنها می‌کنند، گفت: این موضوع از سوی پلیس فتا در حال رسیدگی است و تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است.

 

پاشایی ادامه داد: با توجه به اینکه به نظر می‌رسد این اقدام در یکی از استان‌های کشور رخ داده است، دو رده در پلیس فتا بررسی آن را در دستور کار قرار داده اند تا هم جزئیات بیشتری از این ویدئوها به دست آید و هم با موارد تخلف برخورد قانونی شود.

 

معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا اعلام کرد که نتایج بررسی‌ها و اقدامات پلیس در این زمینه اعلام خواهد شد.

 

زنان سلاخ و ضبط فیلم حیوان‌کشی به سلیقه مشتری 

اخیرا در فضای مجازی ویدئوهایی منتشر شده است که در آن برخی از زنان اقدام به کشتن حیوانات می‌کنند. این تصاویر تکان‌دهنده با واکنش‌های بدی از سوی افکار عمومی روبرو شده و منجر به جریحه‌دار شدن افکار عمومی شده است. 

 

خبرگزاری میزان در این باره نوشته است: اخیرا حیوان‌آزاران تشکیل شبکه داده‌اند و به معامله فیلم‌های کشتار حیوانات و حتی قبول سفارش برای تهیه فیلم حیوان‌آزاری به سلیقه مشتری مشغول هستند.

 

در تشریح فیلم‌های منتشرشده آمده است: زن سلاخ دست و پای حیوان را با روبان بنفش بسته و دقایقی پا را روی گلویش فشار می‌دهد تا کلیپ برای مخاطب هیجان‌انگیزتر شود؛ کلیپی که با قرار گرفتن سر بز طلایی‌رنگ روی تنش به پایان می‌رسد. 

 

آن یکی پیش از آغاز سلاخی، سر و گردن خروس سفید را زیر کفش‌های پاشنه‌بلندش آنقدر فشار می‌دهد تا پرنده چند لحظه‌ای از حال برود و وقتی به خود بیاید که سرش با فشار در کاسه آب فرو برده شده تا زجرکشش کند. 

 

زن سلاخ سوم، پایش را روی بدن خرگوش سفید و دست‌وپابسته‌ای که نفسش در سینه حبس شده فشار می‌دهد و به خرگوش یادآوری می‌کند که تا لحظاتی دیگر زیر پای الهام‌بانو جان خواهد سپرد. 

 

چهارمین زن سلاخ هم پس از زجرکش کردن یک خروس، با لحنی بیمارگونه به بز سفیدی که شاهد ماجراست، نزدیک بودن مرگش را خبر می‌دهد. بز نگون‌بخت، پس از آنکه نیمی از گردنش توسط چاقوی زن، بریده شد، رها می‌شود تا برای رضایت آنها که می‌گویند «فیلم بگیر»، «فیلم بگیر»، مرگی طولانی‌مدت را تجربه کند. پنجمین زن هم ترجیح می‌دهد اردک بیچاره را زیر پایش له کند.

 

تعداد فیلم‌های مشابه از هنرنمایی زن‌های زوسادیست (کسی که از آزاردادن حیوانات لذت می‌برد) و حیوان‌آزاری که برای سرگرمی حیوانات را سلاخی می‌کنند و در فضای مجازی در دسترس عموم قرار دارد، رو به افزایش است اما شدت خشونت در آنها به قدری است که هرکسی توان دیدن این صحنه‌ها را ندارد. 

 

سفارش فیلم حیوان‌کشی و درامدزایی از این راه

این فیلم‌ها ابزار درآمدزایی افرادی هستند که به صورت منسجم در فضای مجازی فعالیت دارند. برخی از آنها بازاریاب هستند و کارشان انتشار بخشی کوتاه از فیلم‌های سلاخی توسط زن‌هاست. آنها متقاضیانی که خواهان مشاهده فیلم کامل هستند را به ارسال پیام خصوصی دعوت کرده و در ازای دریافت ۵۰۰ هزار تومان، آنها را در گروه‌های تلگرامی عضو می‌کنند. در این گروه‌ها زن‌های سلاخ، فیلم‌ها را به صورت کامل آپلود می‌کنند و تازه‌واردها می‌توانند آنها را ببینند.

 

اعضای این گروه‌ها علاوه بر مشاهده فیلم‌های کشتار حیوانات، همچنین می‌توانند با ارسال پیام خصوصی با زن‌ها ارتباط برقرار کنند و بر اساس سلیقه خود، یا به گفته زن‌ها بر اساس سناریوی مورد نظر، سفارش فیلم بدهند. بدین معنی که حیوان مورد نظر و نحوه شکنجه و شیوه کشتار (سر بریدن، خفه کردن، له کردن و ...) را خودشان انتخاب کنند.

 

البته شواهد حکایت از آن دارد که در فیلم‌های سفارشی، نوع پوشش سلاخ با آنچه در کلیپ‌های عمومی دیده می‌شود، متفاوت است که خود ابعاد دیگری از بی‌اخلاقی در این تجارت خونین را متذکر می‌شود؛ تجارتی که در آن، عرضه‌کننده و متقاضی هر دو از رنج و کشتار موجودات زنده لذت می‌برند و به گفته روانشناسان هم خود تهدیدی بالقوه علیه انسان‌ها به حساب می‌آید و هم نوجوانانی که خواسته یا ناخواسته جذب این ناهنجاری می‌شوند.

 

حیوان‌آزاران با انسان‌ها هم همین‌طور رفتار می‌کنند

فربد فدایی، روانپزشک در این باره می‌گوید: «افرادی که حیوان‌آزاری می‌کنند، قطعا درباره انسان‌های دیگر نیز همین رفتارهای زشت و ناپسند را خواهند داشت. در بررسی زندگی برخی جنایتکاران اجتماعی در سال‌های اخیر مشخص شده است این افراد که مرتکب قتل و جنایت می‌شوند قطعا در دوران کودکی حیوانات را مورد آزار و اذیت‌های خشن قرار می‌داده‌اند.‌»

 

علی‌اکبر ارجمندنیا، روانشناس و عضو هیئت علمی دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران نیز با بیان اینکه حیوان‌آزاری در همه جای دنیا نشانه اختلال روانی و شخصیت ضد اجتماعی است که به عنوان یک بیماری تشخیص داده می‌شود، می‌گوید: «حیوان‌آزاران معمولا خودشان مورد آزار و اذیت واقع شدن را تجربه کرده‌اند و بعضا مورد تنبیه بدنی قرار گرفته‌اند.»

 

رشد سریع پدیده شوم انتشار فیلم‌های حیوان‌آزاری در ایران

بازار خرید و فروش فیلم‌های حیوان‌آزاری هرچند در همه کشورها طرفدارانی دارد اما در اغلب کشورها با برخوردهای قاطع و بازدارنده مواجه و تا حد قابل توجهی مهار شده است. به گونه‌ای که چنین فیلم‌هایی اغلب در برخی از کشورهای آسیای شرقی تهیه می‌شود. اما اینکه این پدیده شوم که اخیرا در ایران باب شده و رشد سریعی داشته راه به کجا خواهد برد، پرسشی است که پاسخ آن را تنها زمان تعیین خواهد کرد.

 

زوسادیسم (Zoosadism) یکی از انواع اختلالات روانی و جامعه‌ستیزی است که در آن، فرد از آزار رساندن به حیوانات لذت می‌برد که مهم‌ترین ویژگی آن فقدان حس همدردی/ دلسوزی و فقدان عذاب وجدان، پس از انجام اعمال ناشایست است. افراد مبتلا به زوسادیسم، بدون حس ترحم قادر به آزار دادن دیگران هستند.

 

حیوان‌کشی توسط زنان  ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

 

حیوان‌کشی توسط زنان  ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

 

حیوان‌کشی توسط زنان  ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

 

حیوان‌کشی توسط زنان  ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

 

حیوان‌کشی توسط زنان  ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

 

حیوان‌کشی توسط زنان  ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

 

حیوان‌کشی توسط زنان  ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------