آمادگی آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس



 آموزش و پرورش ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازگشایی مدارس از ابتدای مهرماه انجام شده است. 

به  گزارش خبرآنلاین؛ حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به بازگشایی مدارس و واکسیناسیون دانش آموزان بیان کرد: یکی از مباحث در حال پیگیری، استفاده از سه واکسن توصیه شده برای دانش آموزان بالای ۱۲سال می باشد. لذا برنامه بعدی ما طرح واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۲سال است.

 

اصغری گفت: با تمام فعالیت هایی که در زمینه بازگشایی مدارس در حال اجراست، ما تابع نظرات تخصصی دانشگاه علوم پزشکی و مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا هستیم.

 

او گفت: با تمام این اوصاف موضوع «سلامت دانش آموزان» خط قرمز ماست. اگر وضعیت بحرانی فعلی ادامه داشته باشد و اگر بازگشایی مدارس موجب شدت شیوع بیماری کرونا شود قطعا اصراری بر بازگشایی مدارس تا رفع نگرانی ها نداریم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: همه برنامه ریزی های لازم را جهت بازگشایی مدارس از ابتدای مهرماه انجام داده ایم. طرح پروژه مهر به طور پیوسته در جلسات و کارگروه ها و کمیته های مختلف در حال پیگیری است تا فضا را از جهات مختلف برای ورود دانش آموزان به کلاس های درس آماده نماییم.

 

اصغری عنوان کرد: با تمام فعالیت هایی که در زمینه بازگشایی مدارس در حال اجراست، ما تابع نظرات تخصصی دانشگاه علوم پزشکی و مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا هستیم تا بتوانیم با اخذ بهترین تصمیمات آرامش خاطربیشتری را برای دانش آموزان و خانواده های محترم آنها ایجاد نماییم.

 

او با اشاره به فعالیت مدارس سطح استان پس از تعطیلات هفته جاری افزود: از ابتدای شهریورماه کادر و عوامل اجرایی تمام مدارس استان، همه روزه در مدارس حضور دارند و روند ثبت نام با جدیت بیشتری انجام می شود.

 

این مسوول اضافه کرد: ثبت نام ها در میان پایه ها حدود ۹۰درصد انجام شده و روند ثبت نام در پایه های ورودی شامل پایه اول ابتدایی، پایه دهم و پایه هفتم به خوبی در حال اجراست.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در پایه دهم با توجه به اعلام نتایج آزمون های مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی و همچنین هدایت تحصیلی دانش آموزان به تازگی اعلام شده، روند ثبت نام کمی با مشکل مواجه است که امیدواریم با برنامه ریزی مدیران پرتلاش مقاطع متوسطه، بتوانیم در اسرع وقت ثبت نام این مقطع نیز به خوبی انجام شود تا ثبت کتاب های درسی نیز انجام شود و بدون دغدغه خاطر سال تحصیلی جدید را آغاز کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------