مسابقاتی که دانش آموزان را دچار استرس کند، مورد تایید آموزش و پرورش نیست



وزارت آموزش و پرورش ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از تأمین ابزار و تجهیزات آموزشی، باید اطمینان پیدا کنیم یادگیری در دانش آموزان اتفاق افتاده است. 

به گزارش ایسنا، رضوان حکیم‌زاده با حضور در مدرسه شاهد ناحیه یک خرم آباد در نشستی با کادر اجرایی مدرسه،  دیدگاه‌ها، مسائل و انتظارات را نسبت به برنامه درسی حوزه­‌های تربیت و یادگیری را  بیان  و اظهار کرد:  نقش های عوامل اجرایی و آموزشی مدارس بسیار حائز اهمیت می باشد و پس از تأمین ابزار و تجهیزات آموزشی ، مرحله بعدی این است که اطمینان پیدا کنیم یادگیری در دانش آموزان اتفاق افتاده است.

 

وی با اشاره به این که هدف اصلی وزارت آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت دوره کودکی متناسب با اقتضائات کودکی است، گفت: هدف ما تربیت بچه‌ها به صورت تمام ساحتی است و از این که فقط تک بعدی آنها را تربیت کنیم، پرهیز می‌کنیم.

 

حکیم زاده تصریح کرد: در این راستا مسابقاتی که دانش آموزان و کودکان را دچار استرس سخت می‌کند و آنها را تک بعدی بار می‌آورد از نظر ما مورد تأیید نیست و بهتر است که خانواده‌ها اجازه دهند دانش آموزان به صورت طبیعی رشد کنند.

 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی ادامه داد: دانش آموزان باید از کودکی خود لذت ببرند و این فرصت را پیدا کنند در بسترهای متنوع و متعددی توانمندی‌های خود را ارائه دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------