شاهین طبع: پیروزی برابر آنگولا حقمان بود



اخبار,اخبار ورزشی,شاهین طبع
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در مورد پیروزی برابر تیم آنگولا درمرحله دوم جام جهانی گفت: بازیکنان ایران بازی خوبی انجام دادند، آنها در کارهای دفاعی مخصوصا در نیمه دوم بهتر و هماهنگ تر شدند و حقمان بود که بازی را ببریم.

به گزارش ایسنا، مهران شاهین طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران پس از پیروزی مقابل  آنگولا در مرحله دوم جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ گفت: آنگولا تیمی است که فیزیکی بازی می‌کند اما بازیکنان ایران  بازی خوبی انجام دادند، آنها در کارهای دفاعی مخصوصا در نیمه دوم بهتر و هماهنگ تر شدند و حقمان بود که این بازی را ببریم.

 

او در این مورد افزود: البته در مرحله  مقدماتی هم می توانستیم حداقل صاحب یک پیروزی شویم. امیدوارم بازی بعد را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و مستقیم به المپیک برویم یا در مسابقات انتخابی شرکت کنیم.

 

شاهین طبع در مورد تیم‌های حاضر در این مسابقات گفت: در این مسابقات تیم‌ها قوی تر و در واقع منتخبین جهان  وقاره ها حضور دارند و همه با برنامه در جام جهانی شرکت کرده‌اند به همین دلیل کار سخت است و به تجربه بیشتری نیاز داریم. هر چه به آخر مسابقات این چنینی می رسیم شرایط تیممان بهتر می شود.

 

او در مورد بازی با فیلیپین بیان کرد: فیلیپین هم مشابه آنگولاست، البته  در حمله قوی تر عمل می‌کند.  بازیکنان آمریکایی این تیم خیلی خطرساز هستند و خیلی خوب امتیاز می گیرند اما امیدوارم بتوانیم در بازی با فیلیپین هم موفقیتمان را حفط کنیم.

 

 سرمربی یم ملی بسکتبال در مورد تلاش چین برای کسب سهمیه المپیمک در این مسابقات گفت: چین امروز با کره جنوی بازی دارد و فکر نمی کنم مسابقه راحتی باشد چون این تیم از طرف مردم و رسانه‌ها تحت فشار است. میزبان مسابقات است و تا الان نتیجه مظلوبی نگرفته است. هر چه خدا می خواهد همان پیش بیاید.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------