مدیران استقلال: کاری می‌کنیم برزگر و پرسپولیس محروم شوند



اخبار,اخبار ورزشی,آریا برزگر
استقلالی‌ها مدعی هستند با باشگاه خلیج فارس که آریا برزگر را در اختیار داشته، توافق‌نامه کتبی دارند که قرار بود این بازیکن از خلیج فارس جدا شده و پیراهن آبی را بر تن کند.

به گزارش خبرورزشی، چند روز قبل امیرحسین فتحی راهی فدراسیون شد و قرار بود طی جلسه‌ای سه‌جانبه با حضور خودش، انصاری‌فرد و مهدی تاج، پیرامون مسائل حقوقی بحث کنند، ولی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دقایقی قبل از شروع مذاکره اطلاع داد، چون کار مهمی برایش پیش آمده، نمی‌تواند به نشست بیاید. گفت‌وگوی فتحی با تاج شروع شد، اما در وسط جلسه ناگهان خبر آمد آریا برزگر، مهاجم تیم ملی جوانان که در آستانه پیوستن به استقلال قرار داشت، با پرسپولیس قرارداد بسته و کنار محمدحسن انصاری‌فرد عکس یادگاری هم گرفته است!

 

این اتفاق باعث واکنش سایت‌های استقلالی شد و آن‌ها پرسپولیس را متهم به دور زدن خود کردند، ولی روز گذشته فهمیدیم مدیران استقلال به طور جدی پای کار آمده‌اند و می‌خواهند به طریق قانونی از پرسپولیس شکایت کنند.

 

شکایت به خاطر توافق

استقلالی‌ها مدعی هستند با باشگاه خلیج فارس که آریا برزگر را در اختیار داشته، توافق‌نامه کتبی دارند که قرار بود این بازیکن از خلیج فارس جدا شده و پیراهن آبی را بر تن کند، ولی در آخرین دقایق پرسپولیسی‌ها با آریا قرارداد بستند! به همین خاطر حالا هر دو طرف باید تاوان پس بدهند. هم آریا که برخلاف توافق کتبی و مذاکرات شفاهی راهی پرسپولیس شده و هم باشگاه پرسپولیس که بدون تحقیق در مورد این بازیکن و استعلام از باشگاهش در مورد سرنوشت تیم آینده او، اقدام به عقد قرارداد کرده است.

 

استقلالی‌ها دیروز مدعی بودند باشگاه اسناد خود را به فدراسیون ارائه می‌کند و قضیه را تا آخر دنبال خواهد کرد تا پرسپولیس و بازیکن فوق بابت این تخلف (البته براساس ادعای استقلال) محروم شوند.

 

آبی‌ها مدعی بودند برزگر بین ۳ تا ۶ ماه محروم می‌شود و باشگاه پرسپولیس نیز تاوان این ماجرا را پس می‌دهد.

 

مجازات قاپیدن بازیکن

استقلالی‌ها مدعی هستند رفتار باشگاه پرسپولیس اصلاً حرفه‌ای نبود، چون آن‌ها (پرسپولیسی‌ها) باید استعلام می‌گرفتند و از باشگاه برزگر در مورد توافق کتبی با استقلال سؤال می‌کردند، ولی این کار را نکرده و به زعم خود زرنگی به خرج داده‌اند بنابراین حالا باید تاوان قاپیدن بازیکنی که قرار بود راهی تیم دیگری شود را پس بدهند. مجازاتی که البته باید ببینیم فدراسیون هم آن را تأیید می‌کند یا نه؟

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------