مهدی قایدی به استقلال پیوست



مهدی قائدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ستاره سابق استقلال پس از یک فصل حضور در لیگ برتر امارات دوباره به ایران بازگشت.

به گزارش ورزش سه، استقلال روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی را به طوفانی ترین شکل ممکن دنبال می کند. پس از جذب محمد محبی از سانتاکلارا، حالا آبی پوشان موفق شدند که مهدی قایدی را نیز از شباب الاهلی امارات به خدمت بگیرند.

 

وینگر جوان و بوشهری که تابستان گذشته با انتقالی گران قیمت از استقلال راهی شباب الاهلی شده بود، پس از درخشش در روزهای ابتدایی حضور در ترکیب این تیم، توانست خیلی زود نظر هواداران و کادرفنی تیم اماراتی را به دست بیاورد اما در ادامه این بازیکن به مرور زمان از ترکیب تیمش دور شد تا جایی که او در اندیشه های مهدی علی سرمربی سابق این تیم جایی نداشت.

 

با جدایی مهدی علی و حضور لئوناردو ژاردیم روی نیمکت شباب الاهلی، اوضاع برای وینگر بوشهری تغییری نکرد و او در اردوی پیش فصل تیم در کشور صربستان، حضور نداشت و پس از جذب عمر خریبین، جدایی این بازیکن بیش از هر زمان دیگری رنگ واقعیت به خود گرفت.

 

از تیم های الوصل و اتحاد کلباء به عنوان باشگاه های خواهان قایدی نام برده می شد اما مدیران شباب الاهلی تصمیم گرفتند برای جلوگیری از تقویت رقبای خود، مانع از پیوستن بازیکن ایرانی خود به تیم های ادنوک لیگ شوند و همین مسئله شانس استقلال برای جذب قایدی را افزایش داد.

 

آبی ها در هفته های گذشته تلاش های خود برای بازگشت قایدی را آغاز کردند اما قرارداد طولانی مدت او با شباب الاهلی باعث شده بود که تنها گزینه انتقال قرضی پیش روی استقلالی ها باشد.

 

در نهایت و پس از مذاکراتی که میان مدیران دو باشگاه صورت گرفت و فراز و نشیب های متعددی که در میان بود، شباب الاهلی رضایت داد مهدی قایدی را با انتقالی قرضی و یک ساله به استقلال واگذار کند و این خبر به صورت رسمی از سوی صفحه توییتری این باشگاه اعلام شد.

 

حالا همه چیز مهیای سفر باشوی کوچک به تهران است تا او یک بار دیگر با لباس استقلال در میادین حاضر شود. انتظار می رود قایدی در روزهای پیش رو به تهران سفر کند و باید دید وضعیت بدنی او چگونه است و ساپینتو از دیدار هفته دوم برابر ملوان از ستاره تیمش استفاده می کند یا این موضوع به دیدار با مس کرمان موکول خواهد شد؟

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------