جزئیات جدید و شگفت‌انگیز از دادگاه رایان گیگز/ تماس‌های جنجالی با پلیس در دادگاه پخش شد



دادگاه رایان گیگز،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
فیلمی از شبی که رایان گیگز با سر به صورت نامزد سابق خود، کیت گرویل، ضربه می‌زند به طور کامل برای هیئت منصفه در روز جمعه پخش شد، و در این فیلم نشان داده شده که چه کسی با ۹۹۹ تماس گرفته و فوتبالیست چه چیزی به پلیس گفته است.

به گزارش خبرورزشی، رایان گیگز متهم است به این که در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۰ در جریان مشاجره‌ای که در منزلش در ورسلی منچستر اتفاق افتاده، به نامزد سابقش خانم گرویل آسیب فیزیکی وارد کرده است. خانم گرویل ۳۷ ساله همچنین گیگز را متهم کرده به اینکه در جریان مداخله خواهرش با آرنج به فک او ضربه محکمی وارد کرد. گیگز همچنین به سوءرفتار نسبت به خانم گرویل در طول رابطه ۶ ساله‌شان متهم شده است.

 

گیگز تمام این اتهامات را رد کرده است. همچنین دو تماس با ۹۹۹ که در شب حادثه توسط خواهر خانم گرویل انجام شده، به همراه فیلم دوربین‌های مداربسته و فیلمی که افسر پلیس در صحبت با آقای گیگز ضبط کرده نیز در دادگاه پخش شد.

 

گیگز ۶۴ بازی ملی برای ولز انجام داد و در دوران حضورش در منچستریونایتد ۱۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر، دو جام لیگ قهرمانان، چهار جام حذفی و سه جام لیگ کسب کرد. او همچنین یکی از مالکین تیم لیگ دومی سالفورد سیتی و سرمربی سابق ولز است.

 

۱) کیت پس از ضربه سر ادعایی از درد فریاد زد

در تماس ۹۹۹ که برای هیئت منصفه پخش شد، خواهر خانم گرویل «اِما» از پلیس می‌خواهد که سریع بیاید، در حالی که گریه خانم گرویل در پس‌زمینه شنیده می‌شود. اپراتور می‌پرسد: «آیا خانمی که جیغ می‌کشد به آمبولانس نیاز دارد؟»

 

اِما گرویل پاسخ می‌دهد: «بله، فکر می‌کنم. او همین الان با سر به صورت خواهرم زده است.» در دادگاه هیچ اشاره‌ای به ارسال آمبولانس به خانه نشده است. سپس شنیده می‌شود که اِما گرویل می‌گوید: «چی؟ رایان، من همه چیز را می‌گویم. تو با سر به صورت خواهر من زدی، برای من مهم نیست که دخترت ۱۷ ساله باشد، به دخترت اهمیت نمی‌دهم.»

 

اپراتور می‌پرسد: «چرا او جیغ می‌کشد؟» و اما پاسخ می‌دهد: «چون خیلی درد دارد.»

 

۲- اوپراتور ۹۹۹ می‌پرسد: «همان رایان گیگز؟»

در تماس دوم اِما به اوپراتور نام کسی که به خواهرش آسیب وارد کرده را میگوید: «رایان گیگز فوتبالیست». و سپس اضافه می‌کند: «او اینجاست اما پلیس هنوز نیامده، می‌توانید هر چه سریعتر بیایید؟ او گفت که می‌خواهد من را کتک بزند، او دارد می‌آید.»

 

۳) دادگاه شنید که یک افسر پلیس گیگز را با دهان خون‌آلود دیده است

بیانیه یکی از افسران که به صحنه وارد شده بود توسط دادستان پیتر رایت برای دادگاه خوانده شد.

 

«اطلاعاتی مبنی بر اینکه مجرم رایان گیگز بوده و او به شریک زندگی خود ضربه سر زده، منتقل شده است. کسی که با پلیس تماس گرفت اما گرویل بود. وقتی شروع به صحبت با اما گرویل کردم، دوربینم را روشن کردم. داخل شدیم و درب ورودی باز بود. نزدیک‌تر رفتم و صداهایی از داخل شنیدم. متهم که اکنون او را با نام رایان گیگز می‌شناسم، پشت در بود. من او را مردی سفیدپوست توصیف می‌کنم که پیراهن آستین بلند سفید، شلوار خاکستری و کفش مشکی پوشیده است.»

 

او در دادگاه گفت: «می‌توانستم ببینم که اطراف دهانش خون‌آلود است.» در فیلم‌های که در دادگاه پخش شد، افسر دیگری نشان داده می‌شود که با گیگز درباره دهان خون‌آلودش صحبت می‌کند.

 

گیگز گفت: «ما دعوا کردیم و او با لگد به سرم زد و لبم ترکید.» خانم گرویل در اوایل این هفته به هیئت منصفه گفت وقتی مشغول دفاع از خودش بود یکی از ناخن‌هایش در دهان گیگز گیر کرد.

 

۴) گیگز نگران توله سگش بود

اعضای هیئت منصفه قبلاً شنیده بودند که این زوج اخیراً یک توله سگ خریدند و خانم گرویل می‌خواست او را در هنگام جدایی از گیگز با خود ببرد. گیگز در فیلمی که از شب اول نوامبر ضبط شده به افسر می‌گوید که توله سگ متعلق به خودش است اما خانم گرویل بعد از مشاجره می‌خواست سگ را با خود ببرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------