اعتراف گیگز به فساد اخلاقی در دادگاه



رایان گیگز،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ستاره ولزی پیشین منچستریونایتد در دادگاه رسیدگی به اتهاماتش در مورد ضرب‌وشتم یک شهروند انگلیسی به فساد اخلاقی خود اعتراف کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از نشریه سان انگلیس؛ از کوره دررفتن رایان گیگز سرمربی سابق تیم ملی ولز و درگیری فیزیکی او با زنی که قصد داشت کنارش تشکیل خانواده دهد، برای ستاره پیشین منچستریونایتد گران تمام شد.

 

گیگز که در نتیجه شکایت نامزد سابقش کیت گرویل دادگاهی شده، متهم است به اعمال خشونت و رفتارهای کنترل‌گرانه و قهری  طی سه سال زندگی کنار این شهروند انگلیسی، این اما شاید کمترین ضربه‌ای بوده باشد که به وجهه و شخصیت گیگز وارد آمده است چرا که در پروسه محاکمه سابقه بد او در فساد اخلاقی افشا شد طوری که خودش هم نتوانسته است آن را تکذیب کند.

 

در حقیقت همین مورد سبب بروز درگیری و اختلافاتی میان گیگز و آخرین نامزد او شد که زن انگلیسی را مجاب به ترک سرمربی سابق تیم ملی ولز کرد و موجب حمله فیزیکی گیگز به او در یکی از مجادلات‌شان در اعتراض به رفتارهای این مرد ولزی شد.

 

این نخستین باری نیست که گیگز به‌خاطر حواشی جنجالی زندگی‌ شخصی‌اش که اغلب آنها هم مشابه مورد فعلی بوده‌اند، در کانون انتقادات قرار می‌گیرد.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------