اتحادیه فوتبال انگلیس: توخل مقصر دعوا با کونته بود



توخل و کونته،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کمیسیون مستقل اتحادیه فوتبال انگلیس حکم داد که در جریان درگیری توماس توخل و آنتونیو کونته در دیدار چلسی و تاتنهام، مقصر اصلی سرمربیِ آلمانیِ چلسی بوده است.

به گزارش ورزش سه، دیدار چلسی و تاتنهام در هفته دوم فصل جدید لیگ برتر تا اینجا یکی از جنجالی‌ترین مسابقات این لیگ بوده است. بعد از چند بار تنش و درگیری لفظی بین سرمربی‌های دو تیم در جریان مسابقه، بعد از سوت پایان بازی توخل و کونته با هم درگیری فیزیکی پیدا کردند و توسط داور اخراج شدند.

 

در پایان مسابقه زمانی که سرمربی تاتنهام به سمت توخل رفت تا با او دست بدهد؛ سرمربی آلمانی دست او را گرفت و رها نکرد تا لحظات پرتنشی بین دو مربی شکل بگیرد. هر دو مربی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس احضار شدند تا درباره رفتار خود توضیح بدهند. هم کونته و هم توخل به اتحادیه اعلام کردند که نامناسب بودن رفتارشان را می‌پذیرند.

 

اتحادیه فوتبال انگلیس حکم داد بر اساس بررسی تنش‌های مسابقه از سوی کمیسیون مستقل این اتحادیه، توماس توخل را 35هزار پوند جریمه کرده و او در بازی بعدی تیمش نمی‌تواند در کنار زمین حضور داشته باشد.

 

کمیسیون مستقل اتحادیه فوتبال امروز تایید کرد که در گزارش خود ذکر کرده که مقصر اصلی تنش‌ها توماس توخل بوده است. این کمیسیون در توضیح حکمی که صادر کرده بود اعلام کرد:" واکنش‌های سرمربی چلسی غیر قابل قبول بود.

 

کاملا مشخص بود که سرمربی آلمانی چلسی بود که با نگه داشتن دست آنتونیو کونته و کشیدن او به سمت خودش درگیری‌ها را آغاز کرد. اگر این اقدام توماس توخل نبود نه تقابلی پیش می‌آمد و نه ماجراهای بعدی اتفاق می‌افتاد. اینکه دو مربی بعد از مسابقه به نشانه احترام دست بدهند کاملا طبیعی است ولی یک مربی هیچ اجباری ندارد که در چشم مربی دیگر نگاه کند. توخل ادعا کرده بود چون سرمربی تاتنهام در زمان دست دادن به چشم‌هایش نگاه نکرده، دست او را گرفته و رها نکرده است".

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------