عجیب اما واقعی؛ هویت دروغین نامزد جدید پیکه!



پیکه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تصاویر منتشرشده از نامزد جدید جرارد پیکه همگی اشتباهی بودند!

به گزارش خبرآنلاین، در چند روز گذشته کلارا چیا مارتی، نامزد جدید جرارد پیکه تبدیل به شخصیت اصلی چند داستان مهم شبکه‌های اجتماعی شده بود اما به نظر می‌رسد بسیاری از اتفاقات پیرامون او دروغین بوده است. او از زمان ارتباط با پیکه حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کرده اما چند صفحه اینستاگرامی اقدام به باز کردن صفحاتی با نام او و قرار دادن تصاویری از یک بازیگر آمریکایی کردند که کلارا از آن اطلاعی نداشته است. او پس از آنکه فهمید از هویت او سوءاستفاده شده این ماجرا را گزارش کرد.

 

در این بین یک ویدیو از رقصیدن او با آهنگ جدید شکیرا هم منتشر شد که به زعم خیلی‌ها نشانه تمسخر همسر سابق پیکه بوده اما فردی که در ویدیو حضور داشته اصلا کلارا نبوده است.

 

در واقع تمام حساب‌های اینستاگرامی با نام او جعلی بوده و تمام تصاویر منتشر شده هم از سوی افراد دیگری در اینستاگرام قرار گرفته است.

 

این قضیه توسط یک مدل به نام دنی فای هم تایید شده است. او مدعی شده از تصاویر او به نام کلارا استفاده شده و در واقع فردی عکس‌های او را دزدیده است. در این بین کسی که تصمیم گرفت از تصاویر این مدل به جای کلارا استفاده کند درباره دلیل این کار گفته که این یک آزمایش اجتماعی بوده و می‌خواسته از صفر شاهد رشد افرادی باشد که در صدر اخبار هستند و واکنش و نفرت مردم نسبت به یک فرد را مشاهده کند.

 

اتفاقات اخیر به خصوص کلیپ تمسخرآمیز درباره شکیرا باعث شده بود بسیاری از مردم نامزد جدید جرارد پیکه را مورد اهانت قرار دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------