پنالتی هوادار و گل پرسپولیس درست بود؟؛ سروش رفیعی باید اخراج می‌شد



کارشناسی داوری دیدار هوادار و پرسپولیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نوذر رودنیل معتقد است حیدری قضاوت خوبی را در دیدار هوادار و پرسپولیس نداشت.

نوذر رودنیل، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص قضاوت بیژن حیدری در دیدار هوادار و پرسپولیس گفت: بازی جذابی را هواداران دیدند اما نه کیفیت زمین خوب بود و نه کیفیت دوربین فیلمبرداری. با وجود این که حیدری در اخطارها عملکرد خوبی داشت اما اشتباه‌های تاثیرگذاری هم در زمین داشت که قضاوت او را تحت تاثیر قرار داد.

 

وی ادامه داد: در دقیقه ۱۵، گل پرسپولیس صحیح بود و تمام توپ از تمام خط رد نشده بود. اشتباه حیدری در دقیقه ۶۷ رخ داد که باید سروش رفیعی را بابت خطای شدید روی نقطه حساس بدن بازیکن هوادار اخراج می‌کرد اما تنها به او یک کارت زرد نشان داد. چنین تصمیمی از سوی حیدری کمی عجیب بود.

 

نوذر رودنیل در خصوص پنالتی اعلام شده برای هوادار عنوان کرد: چیزی که من در این تصاویر تلوزیونی بی‌کیفیت دیدم، بازیکن بیرون از محوطه بود اما نظر قطعی نمی‌دهم و به نظر داور و کمک‌داور احترام می‌گذارم. همچنین تیم داوری در دقیقه ۹۰ امیرحسین پورمحمد را به دلیل گرفتن موقعیت صد درصد گل از بازیکنان پرسپولیس به درستی اخراج کرد زیرا عمری با دروازه‌بان تک به تک شده بود و خطا هم بیرون از محوطه جریمه رخ داد.

 

حسین عسگری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره قضاوت بیژن حیدری و همکارانش در دیدار هوادار و پرسپولیس اظهار داشت: در ابتدای بازی مهاجم هوادار روی دروازه‌بان پرسپولیس خطا و داور به درستی بازی را متوقف کرد. گل اول پرسپولیس نیز در شرایط سالمی به ثمر رسید. هرچند دوربین روی خط نداریم ولی مشخص بود که توپ از خط به صورت کامل رد نشده بود. تمام توپ باید از تمام خط رد شود و محیط توپ هیچ تماسی با خط نداشته باشد تا بتوان گفت اوت شده است. در این صحنه تمام توپ از تمام خط عبور نکرده بود.

 

وی افزود: در اواخر نیمه دوم داور به نفع هوادار پنالتی گرفت که درست نبود. در این صحنه توپ بیرون از محوطه جریمه به دست بازیکن پرسپولیس برخورد کرد.

 

این کارشناس داوری عنوان کرد: در دقیقه 68 سروش رفیعی مرتکب خطایی شد و باید به صورت مستقیم اخراج می‌شد. داور به او کارت زرد نشان داد ولی شدت خطا به حدی بود که باید مستقیماً اخراج می‌شد.

 

عسگری درباره اخراج مدافع هوادار در پایان بازی عنوان کرد: این صحنه ساده‌ای بود و داور به درستی تشخیص داد. بازیکن پرسپولیس در این صحنه در موقعیت تک به تک بود و داور به درستی بازیکن خاطی را اخراج کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------