ساپینتو: هیچ تیمی بهتر از استقلال نبوده است/ نظرات بازیکنان قدیمی برایم مهم نیست



ساپینتو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل پیکان باید صبور بوده و کیفیت لازم برای پا به توپ شدن را داشته باشیم.

به گزارش فارس، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از بازی با پیکان تهران اظهار داشت: فردا مقابل تیمی بازی داریم که خیلی منظم هستند. می‌دانند چگونه دفاع کنند و منتظر باشند. دو خط خیلی قوی دارند خط دفاعی و هافبک.

 

*استقلال باید صبور باشد و برد مقابل پیکان مهم است

وی افزود: هشت بازیکن در این دو خط دارند. مهاجمان و بازی‌سازشان همیشه جلو هستند. مطمئناً بازی خیلی سختی خواهیم داشت. آنها منتظر اشتباهات ما خواهند بود تا از آن استفاده کنند. باید صبور باشیم و بازی با کیفیتی ارائه بدهیم. باید از فرصت‌های گلزنی‌مان استفاده کنیم و گلزنی کنیم. خیلی مهم است که فردا اوایل بازی بتوانیم گلزنی کنیم. تمام هفته هم روی این موقعیت‌ها کار کرده‌ایم. امیدوارم فردا پیروز شویم چون این برد برای‌مان مهم است. 

 

*صحبت های بازیکنان قدیمی برایم مهم نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه منتقدین می‌گویند شما هنوز ترکیب اصلی استقلال را پیدا نکرده‌اید و برخی نیز می‌گویند شما اشتباهاتتان را در حین بازی اصلاح می‌کنید، عنوان کرد: چه کسانی این حرف‌ها را می‌زنند؟ بازیکنان قدیمی استقلال؟ آنها از تیم حمایت نمی‌کنند؟ من تمام مخالفت‌ها را قبول می‌کنم اما بازیکنان قبلی باید مربی باشند که بدانند و بفهمند صحبت کردن خیلی راحت است. آنها از شرایط تیم خبر ندارند. برای من صحبت‌هایی مهم است هم استقلالی هستند و هم از طرفداران ما هستند نه بازیکنان قدیمی.

 

* استقلال تازه کار خود را شروع کرده و باید حمایت کنند

ساپینتو ادامه داد: افراد دیگر هم باید بیشتر بدانند و اطلاعات داشته باشند تا در مورد تیم ما نظر بدهند. صحبت کردن بدون اطلاعات خیلی راحت است. آنهایی که استقلال را دوست دارند و از استقلال حمایت می‌کنند می‌دانند که ما الان بحثی نداریم که باعث انتقاد شود ما تازه کارمان را شروع کرده‌ایم. ما فقط چهار بازی انجام داده‌ایم و همه هم با هم هستیم. همه برنده و بازنده می‌شوند. ما هم محاسبات را انجام می‌دهیم تا آن زمان باید حمایت کنند. 

 

*می دانم انتقادها از کجا می آید

ساپینتو افزود: اگر دانش داشتیم صحبت کنیم. می‌دانم انتقادها از کجا می آید. کسانی که می‌دانند من چه می‌کنند احترام می‌گذارم؟

 

*آمانوف فصل گذشته چند گل زده و چند پاس گل داده

وی در مورد وضعیت آمانوف گفت: او فصل گذشته چند بازی داشته و چند گل زده و چند پاس گل داده است؟ وقتی سوالی می پرسید باید اطلاعات هم داشته باشید. چرا راجع به امید سوال نمی کنید.

 

*هیچ تیمی بهتر از استقلال نبوده است

سرمربی استقلال در‌مورد اینکه آیا روند تیم پس از چهار هفته برای او راضی کننده بوده، گفت: از این تیم خیلی خوشحالم. مسلما بعضی از بازیکنان ما هنوز به کیفیت مطلوبشان نرسیده‌اند. مثل قائدی و محبی که دیر رسیدند یا آرش از میانه پیش فصل آمد. تیم نیاز به زمان دارد. بازیکنان تازه واردی هم داریم اما کلا خیلی راضی هستم. هیچ تیمی بهتر از ما نبوده، حتی مقابل سپاهان ما بهتر بودیم. 

 

* مقابل مسجد سلیمان باید 4 بر یک پیروز می شدیم

وی افزود: از اشتباهاتی که انجام دادیم استفاده کردند. ولی فوتبال همین است. مقابل نفت مسجدسلیمان باید ۴ بر یک یا ۵ بر ۲ می‌بردیم اما فوتبال اینطور نیست. همه تیم‌ها در شروع هستند. نگاهم به تیمم خیلی مثبت است. خیلی خوب کار می‌کنیم. از این روندی که در بازی‌ها داریم راضی هستم. تیم مقابل ما که با آن بازی داریم هم بازیکنان خوبی دارد. ما مسابقه به مسابقه بهتر می‌شویم. این احساس من است.

 

***

 

حسینی: امیدوارم بازی آبرومندانه‌ای ارائه دهیم/ خلاقیت استقلال بیشتر شده است

سرمربی پیکان امیدوار است بازیکنان تیمش، بازی آبرومندانه‌ای مقابل استقلال ارائه دهند.

 

مجتبی حسینی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: ۴ هفته از بازی‌ها گذشته است و تیم‌ها دارند به آمادگی مد نظرشان نزدیک می‌شوند. ما سعی کردیم تمرینات خوبی داشته باشیم. می‌دانیم با چه تیمی بازی داریم؛ تیمی که مدافع عنوان قهرمانی است، تیمی که از همه نظر، سرآمد اکثر تیم‌ها در ایران است. این مساله فشار زیادی به ما می‌آورد و باید حریف را کنترل کنیم. امیدوارم تیم ما با یک تمرکز خوب فوتبال آبرومندانه‌ای ارائه دهند.

 

او ادامه داد: ما سال گذشته بازی اول خود را مقابل استقلال  ۳ بر صفر باختیم و شرایط هر مسابقه، منحصر به فرد است. استقلال به نظر بازیکن تقویت شده است و بازیکنانی دارد که می‌تواند در لحظه نتیجه بازی را عوض کند و خلاقیت استقلال بیشتر شده است. امیدوارم این بازیکنان به مرز آمادگی نرسیده باشند چون در غیر اینصورت هر بازیکنی را می‌توانند اذیت کنند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------