گل‌محمدی: عدم آمادگی ذهنی بازیکنانم دلایل مختلفی وجود دارد که فکر می‌کنم نمی‌توانیم درباره آن صحبت کنیم



یحیی گل‌محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، شاگردانش در مصاف با تراکتور ذهن مشوش و ناآرامی داشتند و بی‌تمرکز بوده‌اند.

به گزارش تسنیم، یحیی گل‌محمدی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: شرایط قبل از بازی نرمال نبود و آمادگی ذهنی برای این بازی نداشتیم. دلایلی مختلفی هم وجود داشت، اما فکر می‌کنم خیلی نمی‌شود در مورد آن صحبت کرد.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ذهن بچه‌ها اصلاً آماده این بازی نبود. هر کاری کردیم که به شرایط مسلط باشیم، سخت بود و نشد. تا الان ندیده بودم یک تیم اینقدر بی‌تمرکز باشد، ولی در آن طرف خوشحالم با بازیکنانی کار می‌کنم که شرف و مردانگی‌شان را نشان دادند. باعث افتخارم است که با آنها کار می‌کنم و به تک تک‌شان افتخار می‌کنیم.

 

گل‌محمدی در ادامه خاطر نشان کرد: هیچ توضیحی ندارم و فقط می‌توانم بگویم که تراکتور بازی خوبی ارائه کرد و حق‌شان برد بود. می‌توانستند حتی گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانند. درباره بازی خیلی نمی‌توانیم صحبت کنم و اگر شما (خبرنگاران) هم درباره مسائل فنی سؤال نکنید، ممنون می‌شوم.

 

وی درباره اینکه آیا مهدی ترابی پنالتی زدن اول بوده است، تصریح کرد: پنالتی زدن به شرایط روحی و روانی بازیکن برمی‌گردد. در بازی قبلی لوکادیا این شرایط را داشت و در این بازی مهدی (ترابی). مشکلی نیست و هر دوی آنها خوب پنالتی می‌زنند، ولی آنقدر بازیکنان ذهن مشوش و ناآرامی داشتند که اگر چند پنالتی هم می‌زدیم باز هم به گل تبدیل نمی‌شد.

 

***

 

بردیف: خوشحالم و به هواداران تراکتور تبریک می‌گویم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: به هواداران تراکتور که همیشه حمایت‌مان می‌کنند، تبریک می‌گویم و از پیروزی برابر پرسپولیس خیلی خوشحال هستم.

 

بردیف،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

قربان بردیف پس از پیروزی یک بر صفر تراکتور مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: همانطور که قبل از بازی گفته بودم، بازی خوب، سخت و جذابی بود. به هواداران تراکتور که همیشه حمایت‌مان می‌کنند، تبریک می‌گویم و از این پیروزی خیلی خوشحال هستم.

 

وی در مورد اینکه تراکتور نسبت به پرسپولیس انگیزه بیشتری داشت و از نظر بدنی نیز آماده بود، گفت: پرسپولیس بازیکنان زیادی در تیم ملی داشت و حتماً فشاری که در تمرینات داشتند با فشار تمرینات ما تفاوت می‌کرد اما پرسپولیس هم امروز خوب بازی کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------