ژاوی: به ما ظلم شد/ اینزاگی: برای موفقیت مقابل بارسلونا مصمم بودیم



ژاوی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی بارسلونا از شکست برابر اینتر بسیار عصبانی است و براین باور است که به تیم او ظلم شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از مارکا، بارسلونا برای دومین بازی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد. آبی اناری ها که هفته قبل برابر بایرن مونیخ شکست خوردند این بار در ایتالیا برابر اینتر با یک گل تن به شکست دادند تا شرایط برای آنها بسیار سخت شود.

 

ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بسیار خشمگین هستم. صحنه کاملا روشن بود.‌ پنالتی کاملا واضح بود. داور به ما ظلم کرد. باید درباره این صحنه توضیح داده شود چرا که ما واقعا چیزی نفهمیدیم.

 

او ادامه داد: فرصت های خوبی را  روی دروازه حریف خلق کردیم اما متاسفانه از آنها استفاده نکردیم. می‌دانستیم که حریف روی زدن ضربات از پشت محوطه برنامه دارد. متاسفانه شکست خوردیم اما فرصت صعود داریم. سه فینال دیگر پیش رو داریم و اگر می‌خواهیم که صعود کنیم باید در این سه بازی پیروز شویم. وضعیت ما در جدول رده بندی مناسب نیست و باید بهتر ظاهر شد.

 

سرمربی بارسلونا در پایان گفت: داور باید توضیح دهد که چرا به سود ما اعلام پنالتی نکرد. این یک تصمیم غیر عادلانه بود. ما بیشتر از اینتر موقعیت گلزنی داشتیم. در نیمه دوم بهتر از حریف بودیم اما در نیمه اول خوب نبودیم. باید در دیدارهای بعدی جبران کرد.

 

***

 

اینزاگی: برای موفقیت مقابل بارسلونا مصمم بودیم

سرمربی تیم فوتبال اینتر گفت: برای موفقیت مقابل بارسلونا بسیار باانگیزه و مصمم بودیم و به هدفمان نیز رسیدیم.

 

اینزاگی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ایرنا، سیمونه اینزاگی پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل بارسلونا در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، اظهار داشت: بارسلونا یکی از بهترین تیم‌های جهان است و فرصت خوبی داشتیم تا برابر آنان به موفقیت برسیم که خوشبختانه به هدفمان رسیدیم. پس نباید برتری اینتر را غیر منتظره بدانید.

 

وی افزود: برای این دیدار بسیار باانگیزه و مصمم بودیم. به این برتری نیاز داشتیم و برای هواداران بسیار خوشحالم که شب زیبایی داشتند. البته هنوز در ابتدای راه هستیم.

 

سرمربی اینتر ادامه داد: از شکست مقابل آس رم در سری‌آ بسیار ناراحت بودم اما می‌دانم که در آن بازی هم عملکرد خوبی داشتیم. اکنون با روحیه‌ای مناسب به فکر دیدارهای بعدی در لیگ قهرمانان و سری‌آ هستیم.

 


***

 

سرمربی پورتو : طارمی مثل قبل خوشحال نیست

سرمربی تیم پورتو درباره مهاجم ایرانی تیمش صحبت کرد که پایه‌گذار دو گل تیم پرتغالی برابر لورکوزن بود.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

در چارچوب اولین روز هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب پورتو با دو پاس گل طارمی، ۲ بر صفر بایر لورکوزن را شکست داد. اف سی پورتو هرگز بایر لورکوزن را شکست نداده بود و در این دیدار موفق شد پیروزی را به دست بیاورد.

 

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو بعد از این دیدار گفت: این سه امتیاز برای باشگاه و هواداران ما بسیار مهم بود، ما از همه هواداران برای حمایت تشکر می‌کنیم. پیروزی مهمی برای ما بود که بتوانیم تا آخرین دور لیگ قهرمانان برای صعود از گروه ادامه دهیم. هفته بعد بار دیگر با لورکوزن بازی داریم ولی قبل از آن دیدار یک مسابقه مهم در لیگ داریم که باید جدی بگیریم. 

 

او درباره مهدی طارمی نیز گفت:‌ حس می‌کنم طارمی مثل قبل خوشحال نیست، ولی بهتر است زیاد به این مسائل پرداخته نشود. همه شما می‌دانید که او در بازی قبل برابر براگا بهترین بازیکن زمین بود. او یک تجربه و پختگی دارد که من می‌خواهم شما آن را برجسته کنید. من با سران باشگاه درباره طارمی صحبت کردم. وقتی از بازیکنان تیم‌مان حمایت کنیم نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

 

وی ادامه داد: در این دیدار باید تاکید کنم که برابر تیم قدرتمندی بازی داشتیم و آسان نیست که 90 دقیقه برابر این تیم کنترل بازی را در دست داشته باشید و بتوانید موقعیت گل ایجاد کنید. در نیمه اول مقداری اشتباه در بازی ما وجود داشت، ما ابتکار عمل را به حریف دادیم. در نیمه دوم اصلاحاتی انجام شد که برای نیمه دوم اساسی بود. نیمه دوم کاملاً مال ما بود و دو گل زدیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------