آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

زوج جنجالی دنیای فوتبال پارتنرهای جدیدی پیدا کرده‌اند/ پای یک بازیگر و یک رپر به رابطه پرحاشیه کشیده شد



ایکاردی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
به نظر می‌رسد مائورو ایکاردی ستاره گالاتاسرای، که از همسرش «واندا نارا» جدا شده، با یک بازیگر مشهور ترک قرار ملاقات می‌گذارد.

به گزارش خبرورشی، رابطه آشفته مهاجم سابق اینتر، مائورو ایکاردی، با واندا نارای مشهور پس از ۹ سال زندگی مشترک به پایان رسیده است. مراحل تلخ طلاقشان آغاز شد و گزارش‌های مختلفی از جزییات روابطشان منتشر شد، مثلاً اینکه ایکاردی رابطه‌اش با واندا را رابطه‌ای سمی می‌دانست. اما از میان تمام هرج‌ و مرج‌های ایجاد شده، به نظر می‌رسد که هردو پارتنرهای جدیدی برای خود پیدا کرده‌اند.

 

تصویری از این ملی‌پوش آرژانتینی در کنار هم‌تیمی‌اش لوکاس توریرا در فضای مجازی منتشر شده که با «دِوریم اوزکان» دست در دست بوده و به شایعات مربوط به رابطه‌اش با این بازیگر ترک دامن زده است. شایعات حاکی از آن است که ایکاردی بعد از حضور در بازی‌های اخیر گالاتاسرای، با این هنرمند ترک رابطه‌ای آغاز کرده. دِوریم ستاره تلویزیونی ترکیه است و در سریال‌های مشهوری بازی کرده.

 

در همین میان، عکس‌هایی که از واندا با رپر ۲۲ ساله «ال‌گانته» منتشر شده، نشان می‌دهد که او هم جفت جدیدی برای خودش پیدا کرده و به نظر خوشحال می‌رسد.

 

واندا ایجنت ایکاردی هم بود و به دلیل اینکه دستمزد ۸۷۰۰۰۰ پوندی برای انتقال ایکاردی به گالاتاسرای درخواست کرده بود اخراج شد. گزارش شده که ایکاردی درخواست پول واندا را رد کرده و ادعا می‌کند که این مبلغ از نظر قانونی اشتباه است. گالاتاسرای ظاهراً بیش از ۶۵۰ هزار پوند به ایکاردی برای یک فصل پرداخت کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------