جریمه یک میلیون پوندی در انتظار رونالدو/ بیانیه رسمی منچستریونایتد درباره مصاحبه کریس



رونالدو،اخبار ر،خبرهای ورزشی
اظهارات جنجالی رونالدو در گفت‌و‌گو با پیرس مورگان ممکن است برای او گران تمام شود.

به گزارش تسنیم به نقل از نشریه مترو، باشگاه منچستریونایتد قصد دارد کریستیانو رونالدو را به خاطر مصاحبه جنجالی اخیرش با پیرس مورگان یک میلیون پوند جریمه کند.

 

رونالدو در مصاحبه‌اش با روزنامه‌نگار نشریه سان، گفت که احساس می‌کند منچستریونایتد به او خیانت کرده است و بابت وضعیتش در این تیم و کلی مسائل دیگر ابراز نارضایتی کرد. وی در این مصاحبه از خجالت سرمربیان سابق و فعلی‌اش درآمد و گفت که برای اریک تن‌هاخ سرمربی حال حاضر شیاطین احترام قائل نیست. گویا اظهارات او به خصوص همین بخش آن خشم سرمربی هلندی و مدیران باشگاه را برانگیخته و آنها را مجاب کرده است که ستاره 37 ساله‌شان را مجازات کنند.

 

رونالدو تابستان امسال شدیداً درصدد جدایی از شیاطین سرخ بود و در نهایت به دلیل اینکه یک مشتری که حاضر به پرداخت حقوق او و غرامت فسخ قراردادش با من‌یونایتد شود، مجبور به ماندن در اولدترافورد شد.

 

با این حال به نظر می‌رسد که او همچنان به دنبال تحقق این هدف است و اظهاراتی که درباره تیمش و عدم پیشرفت آن از زمان رفتن سرالکس فرگوسن مطرح کرد نیز گواه این موضوع است.

 

 بیانیه رسمی منچستریونایتد در واکنش به صحبت‌های جنجالی رونالدو

باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای به انتقادات تند رونالدو واکنش نشان داد.

 

در این بیانیه آمده است: «باشگاه مصاحبه صورت گرفته توسط کریستیانو رونالدو را تحت بررسی قرار خواهد داد و پس از مشخص شدن حقایق، اقدام به پاسخگویی خواهد کرد. تمرکز اصلی ما روی آماده شدن برای نیم فصل دوم و ادامه روند کنونی، اعتقاد و اعتماد بین بازیکنان، سرمربی، مدیران و تمامی کارکنان خواهد بود.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------