حقیقت عجیبی که رونالدو فاش کرد/ داستان کریستیانو و نوزاد درگذشته‌اش



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کریستیانو رونالدوی دلشکسته خاکستر پسر از دست رفته‌اش را در خانه نگه داشته و دائماً با او صحبت می‌کند.

به گزارش خبرورزشی، کریستیانو رونالدو و شریک زندگی‌اش جورجینا رودریگس در ماه آوریل پسرشان را در بدو تولد از دست دادند ولی بچه دیگرشان «بلا» زنده ماند.

 

رونالدو در مصاحبه با پیرز مورگان گفت که خاکستر پسرش را در کنار خاکستر پدرش گذاشته است. او فاش کرد: «من همیشه با آنها صحبت می‌کنم و آنها در کنار من هستند. آنها به من کمک می‌کنند تا مرد بهتری باشم، انسان بهتری باشم، پدر بهتری باشم. و این چیزی است که من واقعاً به آن افتخار می‌کنم ... پیامی که آنها برای من ارسال می‌کنند، به خصوص پسرم.»

 

رونالدو همچنین گفت که وقتی با یک بچه به خانه برگشتیم، بچه‌هایم از من پرسیدند «بچه دومی کجاست؟» اشکهای رونالدو سرازیر شد و گفت که وقتی به پسر بزرگش در مورد فوت کردن بچه توضیح می‌داد گریه می‌کرد. اما مدتی طول کشید تا فرزندان کوچکترش با این موضوع کنار بیایند.

 

کریس به پیرز گفت: «بچه‌ها دائماً می‌پرسیدند که مامان بچه دومی کجاست؟ بعد از یک هفته تصمیم گرفتم با آنها روراست باشم و گفتم که «آنجل» (نام پسر از دست رفته‌اش) به بهشت رفته است.»

 

شش ماه از آن روزها گذشته و رونالدو پسرش آنجل را عضو خانواده می‌داند و هرروز با او صحبت می‌کند. «بچه‌ها می‌فهمند. وقتی دور میز می‌نشینیم فریاد می‌زنند و می‌گویند بابا این کار را برای آنجل انجام دادم، و به آسمان اشاره می‌کنند. او بخشی از زندگی ماست. من به بچه‌هایم دروغ نمی‌گویم. حقیقت را می‌گویم و واقعاً کار سختی بود.»

 

خانواده در غم از دست دادن آنجل عزادار بودند و رونالدو این موضوع را باعث نزدیک‌تر شدنش به بچه‌ها و جورجینا می‌داند. او افزود: «انگار بیشتر پدر شدم، رفاقتم با بچه‌ها بیشتر شد. آنها به پدر خود نزدیک‌تر شدند، و من هم طبیعتاً به جورجینا.»

 

مورگان پرسید: «هرگاه اندوه بسیار شدید باشد یا زوج‌ها را از هم جدا می‌کند و یا آنها را به هم نزدیک‌تر می‌کند. در مورد تو پس دومی درست بود؟» رونالدو پاسخ داد: «بله من با جورجینا رفیق‌تر شدم. البته که قبلاً هم با هم دوست بودیم اما الان به او و فرزندانم بیشتر عشق می‌ورزم و زندگی را با دید متفاوتی می‌بینم. از وقتی پدرم مرد، این شش ماه گذشته سخت‌ترین دوران زندگی من بوده است.»

 

رونالدو توضیح داد که در زیرزمین خانه‌اش یک کلیسای کوچک درست کرده و خاکستر پسرش را در آنجا نگه می‌دارد. خاکستر پدرش «ژوزه دینیس آویرو» که در سال ۲۰۰۵ از دنیا رفت هم در آنجا نگهداری می‌شود.

 

رونالدو که برای اولین بار در مورد آن فاجعه صحبت می‌کند به مورگان گفت: «از زمان مرگ پدرم بدترین لحظاتی بود که سپری کرده بودم. من و جورجینا لحظات بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و نمی‌فهمیدیم که چرا این اتفاق باید برای ما رخ می‌داد.»

 

رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

با وجود چنین غم بزرگی برنامه فشرده فوتبالی‌اش همچنان ادامه داشت و فقط عشق به خانواده باعث شد که بتواند آن دوران را سپری کند. «به جورجینا می‌گفتم ما بچه‌های دیگری هم داریم و باید به آنها هم برسیم. بلا تازه به دنیا آمده و باید روزهای خوبی را بگذراند. واقعا عجیب بود. به همه گفتم که تا به حال در یک لحظه هم خوشحال و هم ناراحت نبوده‌ام. توضیح دادنش واقعاً سخت است. نمی‌دانی گریه کنی یا بخندی. نمی‌دانی باید چه واکنشی نشان بدهی. باید می‌پذیرفتم که یک بچه از دست دادم و یکی جان سالم به در برده.. سخت است.»

 

او بِلای شش ماهه را دختری زیبا و شیرین می‌داند که شور و شوق زیادی به جمع خانواده اضافه کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------