چلسی طارمی را همین زمستان می‌خواهد/ محبی باید از استقلال جدا شود؟



طارمی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه چلسی برای جذب ستاره ایرانی پورتو در زمستان وارد عمل شد.

به گزارش فارس، سایت «ای سی فوتبال نیوز» انگلیس خبر داد باشگاه چلسی به دنبال جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 است.

 

طارمی در جام جهانی 2022 موفق شد در مقابل انگلیس 2 گل به ثمر برساند اما در نهایت با نتیجه 6 بر 2 شکست خوردند.

 

طارمی ستاره گلزن باشگاه پورتو به شمار می‌آید. چلسی در این فصل با مشکل گلزنی مواجه است و می‌خواهد با جذب این ستاره در ژانویه خط حمله اش را تقویت کند.

 

البته باشگاه چلسی تنها مشتری ستاره ایرانی پورتو به شمار نمی‌آید بلکه آرسنال با هدایت میکل آرتتا هم به دنبال مهدی طارمی است.

 

طارمی در سال 2020 به پورتو آمد و در این مدت 115 بازی انجام داد و در این بازی ها 62 گل به ثمر رسانده و 43 پاس گل داده است.

 

 ***

 

خبر بد فتح‌الله‌زاده به هواداران استقلال درباره محبی/ ستاره استقلال و ساپینتو محکوم به جدایی است؟

مدیرعامل استقلال می گوید که باشگاه سانتاکلارا می خواهد محمد محبی را به پرتغال برگرداند.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

به گزارش ورزش سه، جذب مهدی قایدی و محمد محبی در تابستان پر سر و صدای استقلال، هواداران این تیم را به دفاع از عنوان قهرمانی که فصل گذشته تصاحب کرده بودند، امیدوار کرد. 2 وینگر بوشهری که مدعی حضور در تیم ملی بودند، در سال منتهی به جام جهانی، باید تمام توانشان را می گذاشتند تا در لیست نهایی کارلوس کی روش حضور داشته باشند.

 

در این میان، درخشش محبی بیش از تمام بازیکنان دیگر استقلال قابل توجه بود. وینگر سرعتی و کلیدی که در تمامی بازی ها پرتلاش ظاهر می شد و چه در جریان بازی و چه در گل های استقلال، کاملا بر روند حرکتی تیم ساپینتو تأثیر گذار بود. با وجود این درخشش، اما محبی نتوانست مسافر قطر شود و حالا یک خبر بد دیگر حول و حوش این بازیکن به دست هواداران رسیده است.

 

بازیکنی که در این فصل چهار گل مهم برای استقلال به ثمر رسانده و یکی از عوامل اصلی حضور آبی ها در کورس قهرمانی است، حالا ممکن است خیلی زود این تیم را ترک کند. یکی از مشکلات بزرگ مدیران باشگاه، بحث پرداخت مبلغ قرارداد محبی است. آبی ها نتوانستند در مدت زمان مقرر، قسط دوم این بازیکن را به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کنند و اکنون در وضعیت عجیبی قرار گرفته اند.

 

داستان از این قرار است که در زمان جذب محبی، استقلال با مدیریت مصطفی آجورلو قسط نخست از هزینه انتقال این بازیکن را به حساب سانتاکلارا واریز کرد، اما پرداخت قسط دوم که زمان آن در دوره حضور فتح‌الله‌زاده بود، با مشکل مواجه شد و این مبلغ، با تأخیر و به صورت ناقص به دست طرف پرتغالی رسیده است.

 

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال با حضور در برنامه ورزش و مردم، به مشکلات موجود برای حفظ محمد محبی پرداخت. او مدعی شد که تیم پرتغالی هیچ کدام از شرایط آبی ها برای پرداخت قسط دوم را قبول نکرده تا آنها بتوانند وینگر بوشهری را به تیمشان برگردانند.

 

فتح‌الله‌زاده در گفتگو با پیمان یوسفی و درخصوص مطالبات آبی ها صحبت هایش را اینگونه مطرح کرد: حتی یک ریال هم از اسپانسر طلب نداریم. تنها مطالبات ما از AFC و انتقال بازیکن است. اگر همه آن را جمع کنید، یک میلیون دلار می شود. در حالیکه ما پرونده استراماچونی، پادوانی، میلیچ، محبی و... را داریم.

 

او گفت: متأسفانه قرارداد را طوری بسته ایم که حرفی از پول نقد نزده ایم. زمانیکه می گوییم پول نقد نباشد، باید حتما از طریق بانک ارسال کنیم. با وجود بی پولی، 230 هزار دلار را از یک صرافی قرض گرفته ام. آن را فرستاده ام ولی می گویند 90 هزار دلار آن به حساب ما آمده است. الآن پانزده روز است که نمی دانیم بقیه پولمان کجاست و داریم دنبال پول می گردیم!

 

وی ادامه داد: چون تحریم هستیم، پول ارسال نمی شود. من می گویم یک گزینه پرداخت نقدی را در قرارداد می گذاشتید. با باشگاه سانتاکلارا تماس گرفتیم و گفتیم می توانیم مبلغ مذکور را تحویل سفیر ایران در پرتغال بدهیم؟ گفتند خیر. گفتیم به سفیر پرتغال در ایران پرداخت کنیم؟ گفتند خیر. گفتیم کسی را بفرستیم که پول را نقدی تحویلتان بدهند؟ باز هم می گویند خیر.

 

فتح‌الله‌زاده در پایان اظهار داشت: البته من هم جای آنها باشم این کار را نمی کنم. چون می خواهند قرارداد را به هم بزنند و محبی را از ما بگیرند. متأسفانه در قرارداد اینگونه نوشته شده است. من آدمی نیستم که فرار کنم. چون من نتوانم باشگاه را درست کنم، هیچ کس دیگری نمی تواند این وضعیت را درست کند.

 

به هر شکل باید دید سرنوشت محبی و استقلال به کجا ختم خواهد شد. اخباری درباره اصرار سانتاکلارا بر بازگشت محبی به گوش می رسد. از طرف دیگر، گفته می شود که خود این بازیکن و ساپینتو در تلاش هستند تا با استفاده از روابط خود در پرتغال، این مشکل را حل کنند. قطعا بازگشت محبی به پرتغال، بدترین خبر ممکن برای استقلال خواهد بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------