بازگشت استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا



استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رئیس فدراسیون فوتبال گفت، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای AFC موافقت خود را با بازگشت دو باشگاه پرطرفدار پایتخت به لیگ قهرمانان اعلام کرده است.

به گزارش تسنیم، مهدی تاج با بیان این مطلب اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با کل باشگاه‌ها با موضوع مجوز حرفه‌ای که بخش الزامی فیفا و AFC است، داشتیم و باید اعلام کنم، نامه‌ای از مسئول صدور مجوز حرفه‌ای آسیا به دست‌مان رسیده است که این کمیته با رفع تعلیق کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال موافقت کرده و این به معنای بازگشت استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان است.

 

وی با بیان اینکه موافقت کمیته صدور مجوز حرفه‌ای با رفع تعلیق کمیته بدوی ایران، منوط به تأیید هیئت اجرایی AFC است و این موضوع به احتمال فراوان محقق خواهد شد، گفت: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با تأیید کمیته بدوی و استیناف فدراسیون فوتبال می‌توانند در لیگ قهرمانان شرکت کنند، البته این ملزم به آن است که مشکلات دو باشگاه برطرف شود. در غیر اینصورت و اگر تقلبی صورت بگیرد، فوتبال ایران برای سه سال محروم خواهد شد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین خاطر نشان کرد: در حال حاضر باشگاه‌های لیگ برتری و دسته اولی فوتبال ایران باید مجوز حرفه‌ای را دریافت کنند که از شهریور ماه سال آینده باید باشگاه‌های فوتسال و لیگ بانوان باید این مجوز را دریافت کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------