آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

بیرانوند: یک ریال از دولت پاداش نگرفتیم/ کجا به ما حواله خودرو دادند؟



بیرانوند،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس پس از تساوی در دربی، نسبت به صحبت‌هایی که درباره پاداش بازیکنان تیم ملی مطرح می‌شود، انتقاد کرد.

به گزارش ورزش سه، علیرضا بیرانوند پس از دربی ۹۹ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌های پرسپولیس در این چند سال بود. من خودم به عنوان بازیکن از بازی لذت بردم. استقلال دو سه شانس داشت که از دو تا استفاده کرد اما دیدید که پرسپولیس یک بازی مالکانه و خوب انجام داد. می‌توانستیم نیمه اول کار را تمام کنیم اما متاسفانه نشد. باز هم خدا را شکر که با بازی خوبی که انجام دادیم، نباختیم.

 

او در واکنش به اینکه طلسم نباختن‌های او ادامه داشت، عنوان کرد: خدا را شکر همه بچه‌ها زحمت کشیدند. من خودم واقعا اذیت می‌شدم چون بازی خوبی انجام می‌دادیم و حیف بود. اواخر بازی به مساوی راضی بودیم و می‌گفتیم حیف است.

 

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس سپس خطاب به خبرنگاران گفت: شما رسانه‌ها برای من عزیز هستید اما بعد از جام جهانی، تمام بازیکنان تیم ملی را مقابل پیشکسوتان گذاشتید. پیشکسوتان هر جا می‌رفتند، حتی در قبرستان، جلوی آنها را می‌گرفتید و می‌گفتید بازیکن تیم ملی انقدر پول گرفته است. اجازه بدهید بگویم که بازیکن تیم ملی یک هزار تومانی از تیم ملی پاداش نگرفت. یک پاداشی بود که قول صعود به جام جهانی بود و تا الان هم یک حواله را تایید نکردیم.‌ ما در بازی با ولز پانزده هزار پاداش گرفتیم اما می‌دانید قبل از بازی با آمریکا، نفری هفت هزار (حدود شش میلیارد) برای خیریه گذاشتیم؟ این چیزها را نمی‌بینید.

 

او ادامه داد: بازیکنان تیم ملی قبل از بازی با آمریکا شش میلیارد و خرده‌ای برای خیریه کنار گذاشته بودیم و نذر کردیم که مردم را خوشحال کنیم. از پانزده هزار دلاری که از جیب دولت نبوده و همه می‌بینید مال فیفا و AFC است و فدراسیون هم لطف کرده است. بازیکنانی مثل والیبال و هندبال هم رییس فدراسیون‌شان می‌تواند از فیفا و AFC بگیرد.

 

بیرانوند در واکنش به اعتراض ورزشکاران سایر رشته‌ها به پاداش ملی‌پوشان گفت: پولی که ما می‌گیریم از جیب دولت نیست و از آن طرف است. ما چهار سال زحمت کشیدیم و بازی می‌کنیم و AFC پاداشی به فدراسیون می‌دهد. از قبل هم صحبت شده و رییس فدراسیون این لطف را به ما کردند. رییس فدراسیون هندبال یا هر جای دیگر هم می‌توانند این پول را از آن طرف به بازیکنان‌شان بدهند. حق‌شان است؛ تمام ورزشکاران حق‌شان است که این پول را بگیرند. ما هیچوقت از دولت پول نگرفتیم و پولی هم بعد از بازی با ولز گرفتیم، همان بود و نفری هفت هزار از پانزده هزار را قبل از بازی با آمریکا کنار گذاشتیم اما هیچوقت این را رسانه‌ای نکردید و فقط می‌گفتید درست است بازیکنان تیم ملی پاداش گرفتند؟ اینها برای قبل از بازی با آمریکا بود.

 

وی در پاسخ به اینکه بازیکنان تیم ملی به خاطر حواشی، قصد بازگرداندن حواله‌ها را داشتند گفت: اصلا حواله‌ای به ما دادند که برگردانیم؟ آقای نبی را پیدا کنید تا ببینیم کدام حواله را به ما دادند؟ بچه‌ها هیچ حواله‌‌ای نگرفتند. قرار بود قبل از جام جهانی حواله بدهند اما دم بچه‌ها گرم که تا الان صحبتی نکرده‌اند. در آخرین تماسی که با جناب آقای دکتر سجادی داشتیم، گفتند اوکی می‌شود ولی تا الان هم اوکی نشده و بچه‌ها صبر کرده‌اند و می‌بینید که کسی هم اعتراض نمی‌کند که چرا حواله‌ها را نمی‌دهید. خیال مردم راحت باشد که بازیکنان پول خوبی نگرفته‌اند.

 

بیرانوند درباره ادامه یا قطع همکاری با کارلوس کی‌روش بیان کرد: ما بازیکن هستیم و منتظریم که اتفاق خوبی برای تیم ملی رخ بدهد. آقای کی‌روش یک مربی شناخته‌شده است و جام جهانی قبل دیدیم که چه نتایجی گرفته است اما به هر حال اتفاقاتی رخ داد که صعود نکردیم. باز هم می‌گویم ما بازیکن و سرباز تیم ملی هستیم و هر تصمیمی که رییس فدراسیون بگیرد، احترام می‌گذاریم. منتظریم اتفاقات خوبی رخ بدهد. من آرزو می‌کنم در جام ملت‌ها و جام جهانی آینده، یک کار بزرگ با تیم ملی انجام بدهم چون زمانی که وارد ۳۳-۳۴ سال می‌شوی، فشار می‌آورند و می‌گویند سنش بالاست.

 

بیرانوند در واکنش به اینکه بعد از بازی با آمریکا برخی معتقد بودند او به خاطر مصدومیت از دروازه خارج نشده، گفت: من این حرف را قبول ندارم که پیشکسوتان بگویند بیرانوند ترسید. فیلم گلی را که خوردم، صدها بار نگاه کردم و هیچ مقصری نداشت. من روی گل مقصر نبودم. در شرایط جام جهانی نمی‌توانی بازیخوانی کنی و قبل از هد نمی‌توانی تصمیم بگیری؛ شاید قصد داشت توپ را بچرخاند که در آن شرایط من مقصر اصلی می‌شدم. من کاملا برای بازی رفته بودم و گفتم یک بازی است و تیم ملی می‌خواهد جاودانه شود؛ در آخر دماغ من می‌شکند و امروز هم نباشد، فردا می‌شکند. الان شکسته و می‌خواستند عمل کنند اما چون شرایط سخت است و فرصت استراحت نیست، بعد از فصل یا شاید بعد از فوتبال این کار را کنم که خیالم راحت شود.

 

او در پایان درباره توپ‌های بازی امروز توضیح داد: فکر می‌کنم به خاطر هوای سرد، در زمان گرم کردن، توپ‌ها سفت بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------