آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

مسی: این جام متعلق به مارادونا است



لیونل مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین و بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با انتشار پستی در اینستاگرام از تمامی بازیکنان و افرادی که در کسب سومین جام جهانی برای آلبی سلسته کمک کردند یاد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، پیروزی آرژانتین در جام جهانی خوشحالی زیادی را برای هواداران آرژانتینی به ارمغان آورد. اشک و احساس و جشن فراوان پس از ۳۶ سال انتظار برای کسب ستاره سوم.

 

به همین دلیل، لیونل مسی تصمیم گرفت پستی در اینستاگرام به اشتراک بگذارد که در آن همه بازیکنان، دستیاران، پزشکان و مربیانی را که نقش خود را در کسب عنوان کمک کردند به یاد آورد.

 

لیونل مسی در این پست اینستاگرامی نوشت:" از گراندولی (اولین باشگاه لیونل مسی) تا قهرمانی در جام جهانی قطر تقریبا 30 سال طول کشید. در این حدودا سه دهه فوتبال شادی‌های زیادی به من داد و البته غم‌های زیاد. قهرمان جام جهانی شدن همیشه رویای من بود. هرگز نخواستم از تلاش برای رسیدن به این رویا دست بردارم با اینکه می‌دانستم ممکن است هرگز به آن نرسم.

 

این جام که ما به دست آوردیم برای همه کسانی هم هست که در جام‌های جهانی بازی کردند ولی نتواستند به آن برسند. مثلا در جام جهانی 2014 که همه بازیکنان آرژانتین شایسته جام بودند چرا که مثل امسال با جنگندگی به فینال رسیدند. همه آنها مثل من سخت تلاش کردند و جام را می‌خواستند. ما آن سال حتی با وجود آن پایان لعنتی استحقاق قهرمانی را داشتیم.

 

این جام برای دیه‌گو هم هست که از آسمان ما را تشویق می‌کرد. همینطور برای همه کسانی که همیشه از تیم ملی حمایت کردند فارغ از نتیجه‌ای که تیم می‌گرفت. کسانی که می‌دیدند حتی وقت‌هایی که اوضاع آنطور که می‌خواهیم پیش نمی‌رود ما با اشتیاق و تمام توان برای این پیراهن بازی می‌کنیم.

 

و البته این جام متعلق به این گروه زیبا است، از همه بازیکنان گرفته تا کادر فنی و همه کسانی که بدون اینکه کسی آنها را بشناسد روز و شب در تیم ملی تلاش کردند تا ما کار راحت‌تری در پیش داشته باشیم.

 

ناکامی و یادگیری از شکست‌ها همیشه بخشی از مسیر است. بدون شکست رسیدن به موفقیت ممکن نیست. از صمیم قلبم از شما واقعا سپاسگزارم. بزن بریم آرژانتین!"

 

لیونل مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------