باشگاه بارسلونا: مسی را برمی گردانیم



لیونل مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در مصاحبه‌ای با تلویزیون این باشگاه به هواداران گفت بارسا قصد دارد لیونل مسی را به نوکمپ برگرداند.

به گزارش ورزش سه، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، دقایقی پیش در تلویزیون بارسا حضور پیدا کرد و در مصاحبه‌ای با این شبکه ادعایی مطرح کرد که مسلما سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد.

 

لیونل مسی این روزها در بالاترین نقطه زندگی فوتبالی خود ایستاده است. ستاره بزرگ آرژانتینی چند روز پیش تنها افتخاری که دستش تا کنون از آن کوتاه مانده بود یعنی جام جهانی را به دست آورد تا اکثر قریب به اتفاق فوتبال‌دوستان او را بدون هیچ تردیدی بزرگترین فوتبالیست تاریخ بدانند.

 

با توجه به اینکه قرارداد فعلی مسی با پاری سن ژرمن تابستان آینده به پایان می‌رسد بعد از درخشش او در قطر هواداران بارسا بیش از پیش رویای بازگشت او به نوکمپ را در سر می‌پروراندند و از مدیران باشگاه خواهان این بودند که هر چه سریعتر تلاش برای راضی کردن لئو برای برگشتن به خانه خودش را آغاز کنند.

 

اما دیروز خبری در رسانه‌های فرانسوی منتشر شد که آب پاکی را روی دست هواداران بارسا ریخت. بر اساس این گزارشها مسی و پاری سن ژرمن به توافق رسیده‌‌اند تا او قراردادش را یک فصل دیگر تمدید کند. به این ترتیب لئو تا تابستان 2024 در پاریس خواهد ماند.

 

اما خوان لاپورتا در مصاحبه امروز خود ادعایی دیگر مطرح کرد و گفت او و تیم مدیریتی باشگاه کاتالان قصد دارد مسی را به بارسا برگردانند. لاپورتا گفت:" من می‌خواهم مسی به بارسا برگردد. این را واقعا می‌خواهم. ولی نمی‌توان انتظار داشت که تکلیف موضوع خیلی زود روشن شود. مسی تازه قهرمان جام جهانی شده و بارسایی‌ها از اینکه او به این موفقیت رسیده خوشحالند.

 

مسی برای ما بهترین بازیکن دنیا است. باشگاه بارسلونا در قلب مسی است و او چه به عنوان بازیکن برگردد یا نه تا ابد نام او و بارسا در کنار هم مطرح خواهد شد. لیونل در حال حاضر بازیکن پی‌اس‌جی است ولی ما خیلی دوست داریم او به بارسا برگردد. این را می‌‌گویم که باید برای بازگشت او اقدام کنیم".

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------