النصر درپی تشکیل رئال مادرید در لیگ عربستان/ مودریچ پیشنهاد بزرگ اعراب را رد کرد



بازیکنان مطرح جهان در النصر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
لوکا مودریچ، سرخیو راموس و مارسلو در صف خرید النصر عربستان قرار دارند و حتی نفرات دیگری هم از باشگاه کهکشانی در لیست خرید هستند.

به گزارش تابناک، النصر عربستان به دنبال همبازیان سابق رونالدو در رئال مادريد رفته است و گفته می‌شود نقشه دو تیم بزرگ عربستان، بازسازی الکلاسیکو در لیگ سعودی هاست!

 

سرخیو راموس

قرارداد راموس با پی‌اس‌جی تنها تا تابستان اعتبار دارد و بن جیکوبز ادعا‌ کرده سفر احتمالی پاریس به عربستان، بهترین فرصت النصر برای گشودن باب مذاکره با راموس خواهد بود.

 

مارسلو

دنبال کردن صفحه اینستاگرام النصر، شایعات زیادی را درباره او به وجود آورد. از زمان پیوستن به المپیاکوس فقط ۸ بار به میدان رفته و بعید به نظر می‌رسد حضور او در یونان، بیشتر از یک سال طول بکشد.

 

مودریچ پیشنهاد بزرگ النصر را رد کرد

یکی از بازیکنانی که به این تیم ملحق نخواهد شد، لوکا مودریچ است، زیرا النصر در تلاش برای به خدمت گرفتن ملی پوش کرواسی و پیوستن مجدد او به هم تیمی سابقش در رئال مادرید شکست خورد.

 

به گزارش مارکا، این هافبک 37 ساله پیشنهاد سودآور برای پیوستن به رونالدو را در عربستان سعودی رد کرد تا یک فصل دیگر را در رئال مادرید سپری کند.

 

مودریچ در لیست آرزوهای النصر در کنار سایر بازیکنان از جمله سرخیو راموس قرار داشت. با این حال، او آماده ترک لوس بلانکوس نیست و در عوض می‌خواهد حداقل یک فصل دیگر در پایتخت اسپانیا بماند.

 

او همچنین پیشنهادهایی از لیگ حرفه‌ای آمریکا داشت اما معتقد است که هنوز هم می‌تواند یک فصل دیگر در بالاترین سطح لالیگا بازی کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------