هواداران اورتون علیه مالک ایرانی‌الاصل باشگاه‌شان: این مدیر نالایق است!



هواداران اورتون علیه مالک ایرانی‌الاصل باشگاه‌شان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کسب نتایج ضعیف توسط اورتون در فصل جاری لیگ برتر کاسه صبر هواداران را لبریز کرده و باعث اعتراض‌های گسترده آنها به مالک و مدیریت باشگاه شده است.

به گزارش ورزش سه، هواداران باشگاه انگلیسی اورتون قصد دارند علیه مدیریت باشگاه و مالک ایرانی‌الاصل باشگاه‌شان در ورزشگاه خانگی خود، گودیسون پارک، نشستی اعتراضی برپا کنند.

 

اورتون با هدایت فرانک لمپارد در حال حاضر در رتبه شانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و تنها یک امتیاز با وارد شدن به منقطه خطر سقوط فاصله دارد. با اینکه لمپارد و شاگردانش این هفته در خانه منچسترسیتی موفق شدند یک امتیاز مهم از شاگردان گواردیولا بگیرند ولی اورتون پیش از آن سه شکست پیاپی در لیگ برتر به دست آورده بود تا هوادارانش را خشمگین کند.

 

اورتون این روزها خود را با تصویری تلخ مواجه می‌بیند و این احتمال که امسال هم مثل فصل گذشته برای سقوط نکردن مبارزه کند بالا است. آبی‌های بندر لیورپول فصل گذشته در دو بازی آخر فصل موفق شدند از سقوط فرار کنند.

 

هواداران اورتون حالا در حال برنامه‌ریزی برای اعتراض گسترده علیه مدیریت باشگاه هستند و نوک تیز پیکان حملات خود را به سمت فرهاد مشیری، مالک ایرانی‌الاصل اورتون، گرفته‌اند.

 

طبق هماهنگی‌های انجام شده اورتونی‌ها قرار است اعتراض خود را از دیدار تیم‌شان مقابل آرسنال در روز 4 فوریه آغاز کنند. دیداری که اولین بازی اورتون بعد از پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود و در انگلیس پخش زنده خواهد داشت. مهم‌ترین گروه هواداری اورتون در نامه‌ای سرگشاده خطاب به هواداران نوشت:" از شما دعوت می‌کنیم تا در کنار ما اعتراض شدید خود را به مدیریت نالایق باشگاه محبوب‌مان و به خصوص مالک فعلی و هیات مدیره نشان بدهیم".

 

هواداران اورتون علیه مالک ایرانی‌الاصل باشگاه‌شان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------