قطری‌ها دست از سر فوتبال برنمی‌دارند؛ مالکان PSG به دنبال خرید تاتنهام!



مالکان PSG به دنبال خرید تاتنهام،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شنیده‌ها حاکی از آن است که سرمایه‌گذاری ورزشی قطر ظاهراً رو به توسعه است. گفته می‌شود مذاکرات با تاتنهام هاتسپر قبلاً انجام شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، مالکان قطری باشگاه بزرگ فرانسوی پاری سن ژرمن و شرکت سرمایه‌گذاری قطر (QSI) ظاهراً می‌خواهند یک باشگاه اروپایی دیگر بخرند. گفته می‌شود تیمی که چشم آنها را گرفته در لیگ برتر انگلیس است: تیم تاتنهام هاتسپر.

 

بر اساس این گزارش، مالکان پاری سن ژرمن در حال مذاکره با تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری هستند که مهم‌ترین آنها تاتنهام هاتسپر است. رسانه‌ها گزارش دادند ناصر الخلیفی، رئیس و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ورزشی قطر، هفته گذشته در لندن با دنیل لوی، مدیر اسپرز، مذاکراتی انجام داده است.

 

QSI یا همان شرکت سرمایه‌گذاری قطر قصد دارد با دریافت سهام اقلیت در باشگاه‌های عمدتاً اروپایی گسترش خود را افزایش دهد. آن‌طور که اخبار رسیده نشان می‌دهد، آنها حتی علاقه دارند در آمریکای جنوبی هم نفوذ کنند.

 

ظاهراً مالکان پاری سن ژرمن می‌خواهند از الگوی گروه ابوظبی که مالکیت منچسترسیتی را بر عهده دارد پیروی کنند. از سال ۲۰۰۸ که این گروه مالکیت سیتی را بر عهده گرفت، گروه ابوظبی موفقیت‌های زیادی با این باشگاه کسب کرده است. در سال‌های اخیر گروهی با نام City Football Group تاسیس شده و اماراتی‌ها آن را گسترش داده‌اند. در حال حاضر ۱۲ باشگاه در سراسر جهان زیر چتر این گروه هستند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------