شروع طوفانی هندبال ایران در قهرمانی جهان لهستان/ اولین برد ملی پوشان مقابل شیلی



دیدار هندبال ایران و شیلی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم ملی هندبال ایران در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی مشترک سوئد و لهستان به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، شاگردان وویوویچ در اولین دیدار خود از رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان جهان مقابل شیلی قرار گرفتند. تیم ملی ایران تا دقیقه ۴۱ جلو بود اما رفته رفته بازی پیاپی پیش رفت. در نهایت تیم ملی ایران توانست در یک بازی سخت در این دیدار با نتیجه ۲۵ بر ۲۴ مقابل شیلی به پیروزی رسید.

 

نیمه اول این دیدار با حساب ۱۳ بر ۱۱ به سود ایران به پایان رسید. 

 

گل اول این بازی را پویا نوروزی نژاد در دقیقه دوم به ثبت رساند. 

 

وحید مسعودی، مجتبی حیدرپور ۵ گل، پویا نوروزی‌نژاد ۲ گل، افشین صادقی ۲ گل، علی کوهزاد ۲ گل، محمدرضا اورعی ۶ گل، میلاد قلندری ۲ گل، محمدرضا کاظمی ۲ گل، سلامان بربط و بهنام نیا هرکدام یک گل در این بازی به ثمر رساندند.

 

در این دیدار علی کوهزاد در نیمه اول کارت زرد دریافت کرد. افشین صادقی در نیمه دوم کارت قرمز گرفت و دیسکالیفه شد. وویوویچ در نیمه دوم به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

 

شاگردان وویوویچ باید در دومین دیدار خود شنبه ۲۴ دی ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف مونته‌نگرو بروند. 

 

تیم ملی ایران با ترکیب محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، امیدرضا سرپوشی، مجتبی حیدرپور، پویا نوروزی‌نژاد، محمدرضا کاظمی، میلاد قلندری، محمد کیانی، یاسین کبیریان جو، سلامان بربط، علی کوهزاد، رضا یادگاری دهکردی، افشین صادقی، سید مهدی موسوی، محمدرضا اورعی، وحید مسعودی، مهرداد صمصامی، محمدمهدی بهنام نیا، شهاب صادق‌زاده و صابر حیدری عازم این مسابقات شده است. 

 

بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان از ۲۱ دی تا ۹ بهمن به میزبانی مشترک لهستان و سوئد در حال برگزاری است. در دور گروهی این مسابقات ۳۲ تیم در قالب ۸ گروه با هم دیدار خواهند کرد که در پایان این مرحله سه تیم نخست راهی دور دوم خواهند شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------