شکست نزدیک هندبال ایران مقابل مونته‌نگرو در قهرمانی جهان



تیم ملی هندبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم ملی هندبال مردان ایران در دومین دیدار خود از رقابت‌های قهرمانی مردان جهان شکست خورد.

به گزارش ایسنا، شاگردان وسلین وویوویچ در دومین دیدار خود از مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان مقابل مونته‌نگرو به میدان رفتند. ملی‌پوشان ایران در پایان این بازی پایاپای با حساب ۳۱ بر ۳۴ مغلوب این تیم شدند. 

 

نیمه اول این بازی با نتیجه ۱۹ بر ۱۶ به سود مونته‌نگرو به پایان رسید. 

 

پویا نوروزی‌نژاد ۶ گل، افشین صادقی ۷ گل، میلاد قلندرپور ۳ گل، محمدرضا اورعی ۶ گل، مجتبی حیدرپور ۳ گل، محمد مهدی بهنام نیا ۱ گل، سلامان بربط ۳ گل، رضا دهکردی ۱ گل،  گلزنان تیم ملی ایران در این بازی بود. در دقیقه ۵۷ نیز بازیکن مونته‌نگرویی در اتفاقی نادر گل به خودی زد. 

 

اولین گل این بازی را قلندرپور به ثمر رساند.

 

در نیمه اول محمدرضا اورعی کارت زرد گرفت.

 

تا دقیقه ۱۵ محمد سیاوشی درون دروازه قرار داشت که بعد از آن علی رحیمی کازرونی درون دروازه ایستاد. در دقیقه ۳۷ نیمه دوم باز هم سیاوشی به زمین بازگشت. 

 

این بازی در دقیقه ۳۴ به تساوی ۲۰ رسید اما در ادامه باز مونته نگرو جلو افتاد.

 

تیم ملی ایران در اولین دیدار خود مقابل شیلی با نتیجه ۲۵ بر ۲۴ به برتری رسیده بود. شاگردان وویوویچ باید در سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی دوشنبه ۲۶ دی از ساعت ۲۳:۰۰ مقابل اسپانیا به میدان بروند.

 

تیم ملی ایران با ترکیب محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، امیدرضا سرپوشی، مجتبی حیدرپور، پویا نوروزی‌نژاد، محمدرضا کاظمی، میلاد قلندری، محمد کیانی، یاسین کبیریان جو، سلامان بربط، علی کوهزاد، رضا یادگاری دهکردی، افشین صادقی، سید مهدی موسوی، محمدرضا اورعی، وحید مسعودی، مهرداد صمصامی، محمدمهدی بهنام نیا، شهاب صادق‌زاده و صابر حیدری عازم این مسابقات شده است. 

 

هدایت تیم ملی ایران را وسلین وویوویچ مونته‌نیرویی بر عهده دارد. حمید صادقی و شهداد مرتجی کمک مربیان هستند. 

 

بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان از ۲۱ دی تا ۹ بهمن به میزبانی مشترک لهستان و سوئد در حال برگزاری است. در دور گروهی این مسابقات ۳۲ تیم در قالب ۸ گروه با هم دیدار خواهند کرد که در پایان این مرحله سه تیم نخست راهی دور دوم خواهند شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------