آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

۱۴ بازیکن تیم والیبال زیر آوار زلزله ترکیه/ توصیف اوضاع وخیم ترکیه از بردیا سعادت



زلزله ترکیه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

ورزش آنلاین نوشت: ۱۴ بازیکن تیم والیبال بانوان هاتای بر اثر زلزله در استان مالاتیا زیر آوار هستند. در حال حاضر از وضعیت این افراد اطلاعاتی در دست نیست.

 

توصیف اوضاع وخیم ترکیه از زبان ستاره ایرانی

بردیا سعادت، ستاره ملی‌پوش تورشاد درباره وضعیت وخیم ترکیه بعد از زلزله مهیبی که اتفاق افتاده با ورزش سه صحبت کرد.

 

زلزله ترکیه،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ورزش سه، زلزله مهیبی که در ترکیه اتفاق افتاد طی ساعات گذشته دنیا را در یک شبکه بزرگ فرو برده است. چند زلزله ترسناک که خسارات جانی و مالی زیادی را در کشور ترکیه به همراه داشته و هنوز هم این ترس و نگرانی‌ها برطرف نشده است.

 

در این فصل از رقابت‌های سوپرلیگ والیبال ترکیه سه بازیکن ایرانی حاضر هستند. سعید معروف، مرتضی شریفی و بردیا سعادت که برای تیم‌های فنرباغچه، گالاتاسرای و تورشاد توپ می‌زنند. بازیکنانی که زلزله رخ داده در ترکیه باعث شد نگرانی‌هایی در رابطه با آن‌ها ایجاد شود، اما به نظر می‌رسد که این سه نفر در سلامت کامل هستند.

 

به همین بهانه گفت‌و‌گویی با بردیا سعادت ترتیب دادیم و با او در رابطه با این زلزله مرگبار در ترکیه صحبت کردیم. سعادت در این باره به ورزش سه گفت: "واقعاً وضعیت در اینجا قابل تعریف نیست. من، هم‌تیمی‌هایم، دوستانم و کلاً مردمی که اینجا هستند همه ترسیده‌اند چون که احتمال می‌دهند این زلزله‌ها دوباره در 10 روز آینده اتفاق بیفتد.

 

در واقع معلوم نیست که چگونه شرایط رقم بخورد. آن‌طور که امروز اخبار را می‌خواندم وزیر ورزش ترکیه تاکید کرد که مسابقات ورزشی تا اطلاع ثانوی برگزار نشود و تمرینات ما هم لغو شده و هیچ خبری نیست. همین الان که با هم صحبت می‌کنیم و من اخبار اینجا را نگاه می‌کنم و واقعاً وضعیت بدی است مخصوصاً در شهر هاتای و آدانا. وضعیت خیلی خراب است، اما امیدوارم که بخیر بگذرد. نمی‌دانم که قرار است چه اتفاقی رخ دهد و ما هم فقط منتظر هستیم که ببینیم باید چگونه لیگ و تمرینات‌مان را ادامه دهیم."

 

بردیا سعادت در ادامه گفت: "البته من در آنکارا هستم و خدا را شکر اوضاع در این شهر بد نیست. البته ما پس لرزه‌های زلزله را در آنکارا حس کردیم،  اما خوشبختانه در حال حاضر من خوب هستم و اتفاق خاصی در آنکارا رخ نداده است."

 

از بردیا سعادت درباره وضعیت دو ستاره ایرانی دیگر حاضر در سوپرلیگ ترکیه یعنی سعید معروف و مرتضی شریفی سوال کردیم که او گفت: "فرصت نشده تلفنی با آن‌ها صحبت کنم ولی از آنجایی که تیم‌های آن‌ها متعلق به شهر استانبول است و آنجا هم خبری از زلزله نبوده، خداراشکر آن‌ها هم نباید مشکلی برایشان به وجود آمده باشد."

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------