کارشناسی داوری دیدار فولاد و استقلال/ گل اول استقلال آفساید نبود



کارشناسی داوری دیدار فولاد و استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کارشناس داوری قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر بازی فولاد و استقلال را ارزیابی کرد.

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با فارس در مورد نحوه قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر در بازی فولاد و استقلال اظهار داشت: این مسابقه داوری خوبی داشت. هیچ حادثه مشکوکی در محوطه جریمه دو تیم رخ نداد و مشکلی بابت داوری در این بازی مشاهده نشد.

 

وی افزود: گل اول استقلال هم به هیچ وجه آفساید نبود و در شرایط صحیحی به ثمر رسید.

 

رودنیل با انتقاد از تصویربرداری مسابقه گفت: باید در مورد تصویربرداری این بازی گلایه کنم چون واقعاً تصاویر کیفیت لازم را نداشت. از سوی دیگر هم توپ سفیدی که در لیگ برتر استفاده می‌شود اصلاً برای بازی فوتبال مناسب نیست و توپ هم به زحمت در این مسابقه قابل مشاهده بود.

 

کارشناس داوری در مورد توقف بازی به خاطر پرتاب اشیاء به سمت داور گفت: در صورتی که داور و ناظر مسابقه گزارش بدهد که تماشاگران منتسب به یک تیم اجسامی به سمت زمین و داور پرتاب می‌کردند قطعاً ارکان قضایی با تماشان آن تیم برخورد خواهد کرد.

 

حسین عسگری در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در دیدار فولاد - استقلال در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: قضاوت بازی مشکلی نداشت و به نظرم زاهدی‌فرد به خوبی بازی را قضاوت کرد. بازی حساسی بود و با توجه به نزدیکی امتیازات در صدر جدول حساسیت خاصی داشت، اما داور در تمام صحنه‌ها نزدیک به صحنه بود و من مشکلی ندیدم.

 

«کیفیت فیلمبرداری یکی از مشکلات مهم است و در برخی از صحنه‌ها متأسفانه تصاویر کیفیت لازم را ندارد.»، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: همانطور که گفتم زاهدی‌فرد و کمک‌هایش قضاوت خوبی داشتند. گل اول استقلال هم در شرایط سالم به ثمر رسید و دفاع چپ فولاد آفساید را پر کرده بود.

 

کارشناس داوری کشورمان در واکنش به اعتراض فولادی‌ها در دقیقه 2+90 و اعتقاد آنها به برخورد توپ به دست روزبه چشمی گفت: خیر در این صحنه توپ به سر چشمی برخورد کرد و پنالتی اتفاق نیفتاد.

 

عسگری همچنین در مورد صحنه مشکوک رخ داده روی ارسلان مطهری داخل محوطه جریمه فولاد در نیمه دوم توضیح داد: در این صحنه هم به نظرم اتفاقی رخ نداد و تصمیم داور درست بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------