پاسخ AFC به استعلام فدراسیون فوتبال درباره مجوز حرفه‌ای/ نگرانی استقلال بیشتر شد!



حذف استقلال از آسیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرد که مهلت تعیین تکلیف مدارک و مستندات بدهی‌ها امروز به پایان می‌رسد و قابل تمدید هم نیست.

به گزارش مهر، مصطفی زارعی مدیر مجوز باشگاهی گفت: مطابق برنامه زمان بندی که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است، باشگاه‌های متقاضی دریافت مجوز باشگاهی می‌بایست کلیه بدهی‌های مالی که تا تاریخ ۱۱ دی ماه قطعی شده است را تا پایان امروز تعیین تکلیف نمایند و مدارک و مستندات آن را در سامانه مجوز باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا بارگذاری کنند.

 

وی ادامه داد: این تاریخ برای همه باشگاه‌های قاره آسیا تنظیم و از ۹ ماه قبل به همه ابلاغ شده است و قابل تمدید نیست.

 

مدیر مجوز باشگاهی در پاسخ به این سوال که منظور از بدهی قطعی چیست؟ بیان کرد: با توجه به درخواست یکی از باشگاه‌های متقاضی مجوز، پاسخ این سوال را از کنفدراسیون فوتبال آسیا استعلام کردیم. این کنفدراسیون در پاسخ امروز اعلام کرد کلیه آرای کمیته تعیین وضعیت فیفا و دادگاه CAS قطعی است و اگر آرای مربوطه پیش از ۱۱ دی ماه سال گذشته صادر شده باشد باید تا امروز تسویه شود.

 

باشگاه استقلال در حال حاضر به دلیل عدم توانایی در تامین و پرداخت بدهی سنگین آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی در خطر حذف از آسیا قرار دارد. رای پرونده این مربی پیش از ۱۱ دی ماه سال گذشته صادر شده است و به نظر می‌رسد استعلام فدراسیون از AFC با درخواست این باشگاه صورت گرفته است.

 

همچنین استقلال امیدوار بود که بتواند با این توضیح که تعطیلات نوروزی یکی از موانع پیش بردن امور پرداخت بدهی استراماچونی بوده از کنفدراسیون آسیا زمان بخرد که با اعلام امروز فدراسیون فوتبال، این مهلت تمدید شدنی نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------