رونالدو با خودروی فوق لاکچری خود در مادرید



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رونالدو با بوگاتی ۸.۸ میلیون پوندی خود در خیابان های مادرید مورد توجه مردم این شهر قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپورت بایبل، مهاجم النصر عربستان به شهری بازگشت که چهار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با این تیم به دست آورد. رونالدو سوار بر خودروی فوق لاکچری خود بود و هواداران زیادی به دنبال گرفتن عکس با این بازیکن و خودروی بوگاتی او بودند. 

 

رونالدو در حال رانندگی با بوگاتی سنتودیه‌سی ۸.۸ میلیون پوندی خود در شهر دیده شد. خودرویی که فقط او و ۹ نفر دیگر در سراسر جهان آن را دارند و تنها ۱۰ عدد از این خودرو ساخته شده است.

 

او یکی از مشتریان این شرکت خودروسازی است و روزنامه سان گزارش می دهد که او همچنین دارای یک بوگاتی شیرون و بوگاتی ویرون گرند اسپرت ویتسه و همچنین چندین خودرو دیگر است.

 

این  اولین باری بود که رونالدو با ماشینی که ۱۶۰۰ اسب بخار قدرت دارد و حداکثر سرعت آن ۳۸۰ کیلومتر در ساعت است در عموم دیده شده است.

 

به نظر می رسد این مهاجم پس از جدایی از یونایتد در سال گذشته، بالاخره در حال تطبیق با زندگی در عربستان سعودی است و در ۹ بازی که تاکنون برای النصر انجام داده ۹ گل به ثمر رسانده است و تیمش با تنها یک امتیاز پشت سر الاتحاد، در رده دوم لیگ برتر عربستان قرار دارد.

 

رونالدو در آخرین بازی ملی پرتغال در حالی که بازی ملی ۱۹۷ خود را جشن می گرفت، دو گل به ثمر رساند. او سپس دو گل دیگر مقابل لوکزامبورگ به ثمر رساند تا پرتغال به شروع عالی خود در رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ ادامه دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------