هیات مدیره استقلال مخالف استعفای فتح‌الله‌زاده!



هیات مدیره استقلال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هیات مدیره استقلال فردا برای بررسی استعفای علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل مستعفی باشگاه، تشکیل جلسه خواهد داد.

به گزارش ورزش سه، این جلسه در شرایطی برگزار می‌شود که اعضای هیات مدیره با استعفای فتح‌الله‌زاده مخالف‌اند و آن را فرار رو به جلو ارزیابی می‌کنند چرا که در شرایط فعلی استقلال نیازمند حل این بحران مالی است و استعفای او توسط برخی از اعضا به نوعی شانه‌خالی‌کردن از زیر بار مسئولیت تعبیر شده است.

 

با توجه به اینکه استقلال حتی در صورت حذف از آسیا باید بدهی مربوط به آندره‌آ استراماچونی را پرداخت کند وگرنه پنجره باشگاه بسته شده و حتی خطر کسر امتیاز از تیم فوتبال این باشگاه وجود دارد، تغییر و تحول در بالاترین سطح اجرایی باشگاه ممکن است منجربه تاخیر در این مساله شود و بنابراین با وجود آنکه طرفین اعتقاد چندانی هم به کار یکدیگر ندارند، اما ممکن است با این استعفا مخالفت شود که البته اگر قرار باشد فتح‌الله‌زاده در محل کار خود حاضر نشود، غیبت او به مرور هیات مدیره را وادار به پذیرش استعفای او خواهد کرد.

 

در نهایت استقلال حالا وارد یک ضرب‌الاجل دوهفته‌ای برای رفع و رجوع موضوع سرمریی ایتالیایی سابق خود است. ضمن اینکه موضوع پادوانی نیز باید در اسرع وقت با پرداخت بدهی ۱۲۰ هزاردلاری حل و فصل شود.

 

در روزهای اخیر نام‌های متفاوتی برای مدیریت استقلال مطرح شده اما هیچ اسمی فعلا رسمیت ندارد و نکته مهم این است که وزارت ورزش هیچ گزینه قابل توجهی برای جایگزینی فتح‌الله‌زاده زاده ندارد و باید دید آیا ممکن است از بین فوتبالیست‌های خوشنام گذشته یا مدیران صاحب کارنامه فوتبال ایران در باشگاه‌های دیگر، فردی برای مدیریت استقلال منصوب شود یا خیر.

 

گفته می‌شود وزارت ورزش و جوانان درحال بررسی این استعفا و جانشین احتمالی علی فتح‌الله‌زاده بوده و حتی شنیدیم یکی از مدیران عامل سابق استقلال جزو گزینه‌هاست.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------